Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Jaume Martin Jordana
Jaume Martin Jordana
Mestre d'anglès
Mestre d'anglès a l'Escola Sant Josep Oriol de l'Eixample de Barcelona. Crec en un educació diferent que treballi les emocions, on els alumnes construeixin el seu propi coneixement i en el paper revolucionari dels mitjans audiovisuals.

Les tres coses que he après

1

Mirada

Càmeres a l’aula! Seria el que he après jo a l’escola. S’ha de donar eines als alumnes per a mirar la realitat, local i global, amb uns nous ulls crítics de debò i facilitar la manera de que puguin aplicar de manera real les competències bàsiques mitjançant els mitjans audiovisuals.
2

Curiositat

A l’escola he après a ser curiós, a voler saber més i a intentar provocar en els nostres nenes i nens la més gran pandèmia de curiositat mai vista. I, alhora, he après d’ells i elles a ser humil, a reconèixer públicament els meus errors i a acceptar els seus suggeriments, a escoltar-los i a entendre que el respecte i l’autoritat es guanyen dia a dia no s‘imposen.
3

Passió

La passió no s’aprèn però es pot contagiar i estendre sense límits. És motivadora i entusiasta I quan parlo de passió parlo de formació constant, d’incansable curiositat, d’aprendre de la canalla i revertir en ells i elles, de gestionar les emocions a l’aula, de utilitzar els afectes de manera efectiva.
Altres veus de la comunitat educativa
Nàdia Grau Andrés Nàdia Grau Andrés
Correctora i traductora
Respecte
Neus Ferran Biera Neus Ferran Biera
Docent
Tothom a classe vol aprendre
Ismael Sanz Labrador Ismael Sanz Labrador
Director del Instituto Nacional de...
Habilidades digitales
Àngels Domingo Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora...
Formació docent
Carme Hernández Escolano Carme Hernández Escolano
Pedagoga del Centre per a la...
La importància d’educar el conjunt de les dimensions de la...
Francesc Colomé Montserrat Francesc Colomé Montserrat
Inspector d'educació
D’una educació que ha de canviar el mon a un mon que ha canviat...
Xavier Sans Antolí Xavier Sans Antolí
Mestre
Qui ha de protagonitzar el procés educatiu

Més informació