Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Josep Manuel Prats
Josep Manuel Prats
President - Fapel
Pare de família, advocat i implicat en l'educació, per convicció i per passió.

Les tres coses que he après

1

Si la família tria de debò, s'implica

Actualment no concebem no poder triar, no tenir dret a escollir, dret a decidir. Perquè aquest dret està tan limitat a l'ensenyament? Quan triem, ens comprometem. I en un fet tan rellevant com l'educació dels fills, cal confiar que els pares són els primers responsables i els primers interessats que l'educació funcioni.
2

El mestre està al servei de la família

El mestre és a qui els pares hem de cedir l'autoritat en la instrucció i l'educació conjunta amb nosaltres els pares. Els fills han de percebre inequívocament que hi ha un treball en equip, sense fisures. Donar seguretat als fills a través de donar autoritat i confiança al mestre. I al revés. L'escola pot millorar les famílies.
3

La família està al servei de l'escola

Els pares som l'altra part de l'equip. La comunitat escolar i la cultura de l'escola s'enforteixen quan ens reforcem mutuament i les famílies compartim amb confiança un projecte educatiu. Les famílies poden millorar l'escola.
Altres veus de la comunitat educativa
FANNY AUQUILLA PACURUCU FANNY AUQUILLA PACURUCU
PSICÓLOGA CLÍNICA
LA EDUCACIÓN ES DIVERTIDA
Jaume Soler Camps Jaume Soler Camps
Disseny gràfic
Model educatiu de futur
Montserrat Gironell Montserrat Gironell
Mestre de Cicle Inicial
Educar per a la trascendència
Miquel Àngel Prats i Fernández Miquel Àngel Prats i Fernández
Mestre i Pedagog. Director dels...
Coresponsabilitat educativa
Juan Carlos Palomino Juan Carlos Palomino
Consultor de Innovación Educativa
El alumno es el centro
Mauro Mediavilla Bordalejo Mauro Mediavilla Bordalejo
Professor Ajudant Doctor a la...
El mestre: una peça clau
Ramon Rial i Carbonell Ramon Rial i Carbonell
Coordinació Escoles Vedruna....
Tenim una oportunitat

Més informació