Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Ladislau Girona Flores
Ladislau Girona Flores
Assessoria i Consultoria
http://es.linkedin.com/in/ladislaugirona

Les tres coses que he après

1

Ethos-Passió

Recordem als mestres apassionats per la seva matèria i per esforçar-se en fer-la estimar. El caràcter i la passió del mestre són el "hook" al coneixement i la virtut. Un no fa de mestre, un és mestre sempre i en tot moment.
2

Estudiar i innovar constantment

Cal aprendre i desarprendre constantment, donar exemple amb aquesta conducta. La innovació a l'educació passa per la reinvenció del procés d'ensenyament i aprenentage: digitalització, personalització i mobilitat son vectors força que poden orientar la direcció dels canvis.
3

L'alumne al centre

L'únic criteri de veritat vàlid és aquell que es pregunta, davant d'un possible canvi o decisió, si allò que anem a escollir és millor o pitjor per l'alumne, si l'ajuda en el seu procés d'aprenentatge, si el fa més o menys competent, autònom, virtuós (el sentit clàssic del que avui anomenem "valors"). Tots els agents que operen en el sistema son instrumentals, estàn al servei de l'alumne.
Altres veus de la comunitat educativa
Assumpta Duran Oller Assumpta Duran Oller
Membre del secretariat d’Escola...
La reflexió pedagògica i el treball en grup entre els docents
José Saturnino Martínez García José Saturnino Martínez García
Doctor/Sociólogo
El papel limitado de la escuela
BLANCA PIEDRA ASTUDILLO
PROFESORA DE PRIMERO DE BASICA
ACOMPAÑAMIENTO EN LA EDUCACION
José Luís Muñoz Moreno José Luís Muñoz Moreno
Professor del Departament de...
La implicació dels municipis en l’educació.
Anna Agramont Llinàs Anna Agramont Llinàs
I+D
L'educació en sí, és un projecte sense fi en constant...
Ismael Sanz Labrador Ismael Sanz Labrador
Director del Instituto Nacional de...
¿Cómo se destinan en España los recursos?
Gerard Ferrer Esteban Gerard Ferrer Esteban
Recercador en educació
Separar no compensa

Més informació