Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Josep Miquel Piqué
Josep Miquel Piqué
President de la XPCAT (Xarxa de Parcs Científics i Tecnològics de Catalunya)

Sóc enginyer de telecomunicacions amb capes de direcció, emprenedoria i innovació. Presideixo la XPCAT (Xarxa de Parcs Científics i Tecnològics de Catalunya) i la Divisió Europea de la IASP (International Association of Science Parks).

Les tres coses que he après

El repte és gestionar el nostre aprenentatge permanent
1

La vida al llarg de la educació

La vida és un aprenentatge permanent. Acabats els estudis, el repte és gestionar el nostre aprenentatge permanent, tant en l'àmbit professional com en el personal. La vida ens porta a aprendre educant.

2

Capital relacional – Capital conversacional

Aprenem compartint i som en relació amb les comunitats de referència. Cuidem les relacions; siguem partícips; vetllem per pertànyer a comunitats d’interès, d'aprenentatge i de pràctica.

3

Hibridar per innovar

La innovació prové dels intercanvis interdisciplinaris, intergeneracionals, internacionals.

Qui ha après a estar en el terreny dels altres crea ponts i genera nou valor.

Altres veus de la comunitat educativa
Montse Palomar Montse Palomar
Professora Cicles Formatius
Aprendre
Jordi Bardají Cusó Jordi Bardají Cusó
Professor interí de secundària
Els que han de fer feina són els alumnes
Encarna Molina Hita Encarna Molina Hita
Mestra i psicopedagoga jubilada
El treball en equip ens enriqueix
Joaquim Núñez Cabanillas Joaquim Núñez Cabanillas
Inspector d'Educació
Dels entorns d'aprenentatge
Júlia Masip Serra Júlia Masip Serra
Psicòloga de Serveis Socials....
Importància de la transmissió/herència familiar
Xavier Gimeno Soria Xavier Gimeno Soria
Professor Titular d'...
La família d’origen és el primer plató on som protagonistes, o...
Ladislau Girona Flores Ladislau Girona Flores
Assessoria i Consultoria
Ethos-Passió

Més informació