Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Margarida Falgàs i Isern
Margarida Falgàs i Isern
Mestra i professora de didàctica de la llengua a la FEP de la UdG.

Mestra d'infantil i primària. Formadora de l'ICE i de Dt. d'ensenyament de didàctica de la llengua i de metodologia d'infantil, primària. Llicenciada en Filologia Catalana i en Ciències de l'Educació.

Actualment professora en comissió de serveis a la Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG, en el departament de didàctiques específiques. Imparteixo classe, sobretot, als Graus de Mestre d'Infnatil i Mestre de Primària.

The three things I’ve learned

1

L'autonomia en l'aprenentatge és la clau de la formació permanent.

Educar en l'autonomia és educar en la curisositat contants i en l'esperit de recerca. Només així podem potenciar la necessitat de formació. Aquest és un aspecte essencial des de l'infant que creix fins l'adult ja gran que incideix a la societat
2

La capacitat de reflexió és la base de la formació continuada.

Tenir estratègies per observar els processos educatius, des d'un mateix, els altres ajuda a crear la consciència de la reflexió constant. La formació inicial d'educadors ha de preparar per a la formació al llarg de la vida.
3

L'ètica dels educadors ha de passar per la consciència de la formació al llarg de la vida

La societat hauria de formar ciutadans amb capacitat de millora constant, com a persones, com a grup i com a professionals. En educació la capacitat de reflexió, de recerca constant hauria de conformar la base del codi ètic professional.
Other voices from the educational community
Carlos Sánchez-Valverde Visus Carlos Sánchez-Valverde Visus
Educador Social. Professor d'...
No és el mateix ser competent que ser capaç, ni autònom.
Josep Mª Aragay Borràs Josep Mª Aragay Borràs
Educador social i musicoterapeuta
La música és una eina extraordinària
Ricard Coma Ricard Coma
Docència
Aprendre és un acte d'humilitat
Màrius Martínez Muñoz Màrius Martínez Muñoz
Professor titular Orientació...
L'èmfasi en l'aprenentatge
Marina Tomàs i Folch Marina Tomàs i Folch
Professora
Valors i cultura professional educativa
Anna Espasa Roca Anna Espasa Roca
Directora del Programa de...
La importància del feedback en el procés d’aprenentatge
Juli Palou Sangrà Juli Palou Sangrà
Professor Titular Universitat...
Entorns i persones

More information