Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Míriam LLadós Gómez
Míriam LLadós Gómez
Diplomada en Treball Social

Persona formada en el cap social i dins de l'entron dels moviments associatius i d'entitats culturals . Bagatge a nivell d'escola primària de zona rural i formació universitària en Diplomatura de Treball Social i Mediació Social. Col·legiada en el Col·legi de Treballadors Socials en la delgació de Girona . El meu treball des de fa 22 anys és dins de l'Adminstració Pública dins del departament de Benestar Social . Actualment sóc la responsable del Casal de Gent Gran de Figueres des de fa 15 anys.

Presidenta de l'Associació Soca-rel de l'Alt Empordà ( associació pel foment de la memòria històrica i foment de les activitast intergenracionals i amb seu a Agullana, Alt Empordà), sòcia  d'Omnium Cultural i col·laboradora amb activitats amb altres entitats del territori per lluitar per la llengua , educació i cultura.

Família reconstituïda i mare de dos nens, in de 6 i un d' 11 anys . 

The three things I’ve learned

1

Imaginació

Qualsevol projecte a tirar endavant ha d'estar alimentat per la imaginació , acompanyat per la il·lusió i supervisat per la constància i al paciència . D'aquesta manera la suma de tot serà la força que ens durà a lo imaginable
2

Esforç

Res es concreta ni es realitza si no hi ha un esforç coherent i ferm . El treball de formigueta serà el que anirà construint un bon projecte . Sempre haurem d'anar valorant el nostre treballi modificant-lo segons es resultats aconseguits
3

Treball en xarxa

Els projectes i resultats han d'ésser, preferiblement , per l'interès general . La suma de tots ens facilitarà les eines de treball, la metodologia, els recursos , les il·lusions i els mateixos resultats faran que continuem endavant per aconseguir noves fites entre tots junts. El treball de xarxa és imprescindible avui dia .
Other voices from the educational community
Jordi Serarols Boada Jordi Serarols Boada
Inspector d'Educació
L’aprenentatge invisible
Manel Rega Tallon Manel Rega Tallon
Técnic manteniment
Autonomía, respecte, valors.
Josep Castillo Josep Castillo
professor i tutor de secundària i...
L'escola que no canvia el món el reprodueix i el justifica
Carles Duarte Montserrat Carles Duarte Montserrat
President del CoNCA i director de...
La formació del caràcter
Rosa Guàrdia Grau Rosa Guàrdia Grau
Coordinadora Moviment de Renovació...
Un projecte compartit
Óscar Chaparro Carrera Óscar Chaparro Carrera
Etudiant de doble grau d'...
El respecte a les necessitats de cadascú
Xavier Melgarejo Xavier Melgarejo
Psicòleg escolar i professor
L’escola ha de ser un espai de llibertat i d’afecte

More information