Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Isabel Ruiz Pérez
Isabel Ruiz Pérez
Professora de secundària
De vocació docent tardana, però ferma. Científica de cor i enamorada de les tecnologies aplicades a l'aula. Rebel contra el sistema educatiu actual.

Las 3 cosas que he aprendido

1

Penso, doncs aprenc

Ensenyar a pensar, abans que ensenyar a memoritzar conceptes. Com puc resoldre un problema, si fos meu...com expresso les coses, com explico fenòmens que tinc a l'abast. Tornem a educar en base al pensament i guanyarem (sobre tot, ells).
2

El poder de la curiositat

Educar en les preguntes, més que en les respostes. Activar la curiositat dels alumnes ens anirà sempre molt bé perquè comprenguin el que els envolta. Un alumne encuriosit és capaç de moure montanyes, aprendre a fer servir tecnologia punta, escoltar varies classes seguides (sempre que es pugui moure).
3

Jo m'emociono, tú t'emociones

Les emocions com a base de l'aprenentatge. Ningú és capaç d'aprendre de manera efectiva sense motivació, i no existeix motivació sense provocar emocions. Als mestres ens fa falta comunicar l'amor pel que ensenyem. Educació emocional com a base de tot!!
Otras voces de la comunidad educativa
Jenny Isabel Flores Flores
Prof. de educación básica
Aprender a aprender
Olga Pascual i Vallès Olga Pascual i Vallès
Mestra de primària
Cal donar veu a totes les famílies
Jordi Pujadas Ribalta Jordi Pujadas Ribalta
Mestre i Orientador.
Acompanyem persones que creixen en societat
Júlia Masip Serra Júlia Masip Serra
Psicòloga de Serveis Socials....
Importància de la transmissió/herència familiar
Nélida Zaitegi de Miguel Nélida Zaitegi de Miguel
Maestra, pedagoga e Inspectora de...
EDUCAR ES ENSEÑAR A SER BUENA PERSONA, BUENA CIUDADANA Y BUENA...
Luis Antonio Medina Gonzalez Luis Antonio Medina Gonzalez
Profesor-lider. Profesor primario
RESPETO A LOS SABERES ANCESTRALES
Dionisio Romero Martínez Dionisio Romero Martínez
Estudiant de pedagogia de la UAB
Comprendre la complexitat de l'educació és clau per...

Más información