Psicopedagog/President d'ACPO (associació catalana de psicopedagogia i orientació)
Sóc psicòleg de formació i psicopedagog de professió, he participat en el món dels moviments associatius lligats a l'escola m'interessen les propostes lligades als valors comunitaris i poc o gens aquelles que justifiquen o potencien l'individualisme. M'agrada estimar i ser estimat i per mi l'altre és fonamental per poder viure.
La meva escola, era un lloc on compartir es feia necessari per superar les dificultats del moment, compartir els jocs, els materials i fins i tot els aliments.
2
Respectar
No es podia compartir,sense respectar, sense considerar l'altre com un del grup, de la colla. No es podia respectar sense compartir, sense conèixer,sense estimar.
Calia que tots tinguéssim una mirada comú per sortir de l'ensurt.
3
Aprendre a aprendre
Quant la llengua era maltractada, vàrem aprendre a considerar-la en les nostres relacions en les nostres comunicacions.
Fèiem servir les nostres habilitats i capacitats per construir un entorn en el qual parlar i aprendre a parlar. Entre tots érem conscients del que ens servia i ens era útil i del que no calia. Fins i tot sense saber-ho avaluàvem.
Otras voces de la comunidad educativa
John Bosco Rutishisha
POLICE TRAINER
RESOURCEFUL
Mercè Bonjorn Dalmau
Presidenta de l'AMPA La...
FUTUR
Tura Badosa Moret
Professora d'Història....
L’escola com a lloc de convivència i creixement
Jesús C. Guillén
Editor de "Escuela con...
El futuro pasa por la neuroeducación
Jaume Soler Camps
Disseny gràfic
Model educatiu de futur
Mercè Mas i Ferrer
Mestra i Pedagoga.
L'avaluació formadora, al servei de la cohesió social
Laia Pineda Rüegg
Cap de Projectes en Educació
Educar és reconèixer l’altre