Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Ladislau Girona Flores
Ladislau Girona Flores
Assessoria i Consultoria
http://es.linkedin.com/in/ladislaugirona

Les tres coses que he après

1

Ethos-Passió

Recordem als mestres apassionats per la seva matèria i per esforçar-se en fer-la estimar. El caràcter i la passió del mestre són el "hook" al coneixement i la virtut. Un no fa de mestre, un és mestre sempre i en tot moment.
2

Estudiar i innovar constantment

Cal aprendre i desarprendre constantment, donar exemple amb aquesta conducta. La innovació a l'educació passa per la reinvenció del procés d'ensenyament i aprenentage: digitalització, personalització i mobilitat son vectors força que poden orientar la direcció dels canvis.
3

L'alumne al centre

L'únic criteri de veritat vàlid és aquell que es pregunta, davant d'un possible canvi o decisió, si allò que anem a escollir és millor o pitjor per l'alumne, si l'ajuda en el seu procés d'aprenentatge, si el fa més o menys competent, autònom, virtuós (el sentit clàssic del que avui anomenem "valors"). Tots els agents que operen en el sistema son instrumentals, estàn al servei de l'alumne.
Altres veus de la comunitat educativa
Oriol Castellví i Estruch Oriol Castellví i Estruch
Director d'escola / mestre de...
Prioritzem!
Pere Marquès Graells Pere Marquès Graells
Professor i investigador educatiu
Fets: vivim en una nova Era/Cultura, ara som “i-persons” i...
Xavier Sans Antolí Xavier Sans Antolí
Mestre
Qui ha de protagonitzar el procés educatiu
Joaquim Núñez Cabanillas Joaquim Núñez Cabanillas
Inspector d'Educació
Dels entorns d'aprenentatge
Anna Espasa Roca Anna Espasa Roca
Directora del Programa de...
La importància del feedback en el procés d’aprenentatge
Oriol Homs Ferret Oriol Homs Ferret
Sociòleg
L'avaluació sistemàtica és una de les principals eines de...
Marta Masoliver Brutau Marta Masoliver Brutau
Mestra
Som un mirall

Més informació