Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Àngel Querol i Pallarés
Àngel Querol i Pallarés
Mestre i professor. Director d'EI i EP
Volia ser mestre, he fet de mestre i ara que m'acosto a la jubilació em sento tranquil i content. A l'escola he fet tots els papers de l'auca: des de monitor de menjadors i suplències fins a director, passant per les aules i tutories de primària, secundària i batxillerat

The three things I’ve learned

1

educar i ensenyar és fer créixer i donar eines per a l'aprenentatge autònom

Mirar als ulls de cada alumne, fer-li confiança, promocionar els seus talents, dotar-lo d'eines, hàbits, valors que el facin cada dia més protagonista del seu aprenentatge.
2

l'educació i l'ensenyament és cosa de sinergies

Formar equips docents que es fan forts a l'entorn i al servei del projecte educatiu del centre. Negociar, proposar, acordar, cooperar, avaluar, celebrar...
3

la formació permanent és l'ànima del docent

La professió vol passió, ideals, propòsits, però també ciència, ofici, didàctica. Crear i innovar des de la pràctica reflexiva i reflexionada, contrastada, estudiada
Other voices from the educational community
Josep M. Carbó Teigeiro Josep M. Carbó Teigeiro
Professor de Secundària
Els/les mestres no ensenyem però amb nosaltres es pot aprendre.
Pilar Medina Bravo Pilar Medina Bravo
Professora de la Universitat...
Aprendre implica temps
Xavier López Ortín Xavier López Ortín
Cap d'estudis Escola Miquel...
L'alumne és la "diana" de qualsevol decisió
Margarida Falgàs i Isern Margarida Falgàs i Isern
Mestra i professora de didàctica...
L'autonomia en l'aprenentatge és la clau de la...
Jordi Longás Mayayo Jordi Longás Mayayo
Professor FPCEE Blanquerna (...
L'escola ha de ser una organització positiva
Mercè Bonjorn Dalmau Mercè Bonjorn Dalmau
Presidenta de l'AMPA La...
FUTUR
Fabiola Díaz Guevara Fabiola Díaz Guevara
Docente Universitaria
Educarse no es un momento sincrónico, es diacrónico

More information