Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Margarida Falgàs i Isern
Margarida Falgàs i Isern
Mestra i professora de didàctica de la llengua a la FEP de la UdG.

Mestra d'infantil i primària. Formadora de l'ICE i de Dt. d'ensenyament de didàctica de la llengua i de metodologia d'infantil, primària. Llicenciada en Filologia Catalana i en Ciències de l'Educació.

Actualment professora en comissió de serveis a la Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG, en el departament de didàctiques específiques. Imparteixo classe, sobretot, als Graus de Mestre d'Infnatil i Mestre de Primària.

Les tres coses que he après

1

L'autonomia en l'aprenentatge és la clau de la formació permanent.

Educar en l'autonomia és educar en la curisositat contants i en l'esperit de recerca. Només així podem potenciar la necessitat de formació. Aquest és un aspecte essencial des de l'infant que creix fins l'adult ja gran que incideix a la societat
2

La capacitat de reflexió és la base de la formació continuada.

Tenir estratègies per observar els processos educatius, des d'un mateix, els altres ajuda a crear la consciència de la reflexió constant. La formació inicial d'educadors ha de preparar per a la formació al llarg de la vida.
3

L'ètica dels educadors ha de passar per la consciència de la formació al llarg de la vida

La societat hauria de formar ciutadans amb capacitat de millora constant, com a persones, com a grup i com a professionals. En educació la capacitat de reflexió, de recerca constant hauria de conformar la base del codi ètic professional.
Altres veus de la comunitat educativa
Àgueda Juaneda Seguí Àgueda Juaneda Seguí
Professora de secundària d'...
Fer feina en equip
Jordi Musons i Mas Jordi Musons i Mas
Director de l'Escola Sadako
METODOLOGIA. TREBALL EN EQUIP
Xavier Riudor Pons Xavier Riudor Pons
Director Tècnic del CTESC (Consell...
Hem d’empoderar els infants i joves per fer front a una realitat...
Carme Carbonell Serrat Carme Carbonell Serrat
mestra de l'Escola La Sínia...
Tots els infants poden aprendre si l'escola s’ha...
Oriol Castellví i Estruch Oriol Castellví i Estruch
Director d'escola / mestre de...
Prioritzem!
Melania Muñoz Castillo Melania Muñoz Castillo
Estudiant del Màster Educació en...
Fer-nos conscients del potencial d’aquest vincle
Josep Castillo Josep Castillo
professor i tutor de secundària i...
L'escola que no canvia el món el reprodueix i el justifica

Més informació