Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
MARTA ANGERRI FEU
MARTA ANGERRI FEU
SECRETÀRIA GENERAL DEL CERCLE D'ECONOMIA
SÓC LLICENCIADA EN CIÈNCIES POLÍTIQUES PER LA UAB I MÀSTER DE GESTIÓ PÚBLICA PER ESADE-UPF-UAB. VAIG COMENÇAR LA MEVA CARRERA PROFESSIONAL TREBALLANT A LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ON, AL LLARG DE 8 ANYS VAIG DESENVOLUPAR DIVERSES FEINES, SEMPRE RELACIONADES AMB ELS JOVES I FINALMENT VAIG ACABAR PORTANT ELS TEMES DE RELACIONS INSTITUCIONALS DE PRESIDÈNCIA. DES DE FA 7 ANYS TREBALLO AL CERCLE D'ECONOMIA ON, A BANDA DE MOLTES ALTRES COSES, HEM IMPULSAT EL PREMI ENSENYAMENT, FONT DE BONES PRÀCTIQUES I EXPERIÈNCIES REEIXIDES EN EL MÓN DE L'ENSENYAMENT PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA, FP I BATXILLERAT.

Les tres coses que he après

1

L'autonomia dels centres

Perquè una escola funcioni necesita l'autonomia suficient per organitzar-se sense constriccions legislatives ni administratives.
2

Una bona direcció amb formació i "autoritas"

Perquè una escola funcioni necessita un director/a amb formació específica que li doni les eines per desenvolupar el seu càrrec amb professionalitat i autoritat.
3

Selecció del personal docent

Perquè una escola funcioni, el director/a ha de poder seleccionar el seu professorat: Contractar-lo i, en el seu cas, despatxar-lo si és necessari.
Altres veus de la comunitat educativa
Carles Duarte Montserrat Carles Duarte Montserrat
President del CoNCA i director de...
La formació del caràcter
Miquel Gené Molins Miquel Gené Molins
Professor de secundària
La participació de les famílies
Ricard Aymerich Balagueró Ricard Aymerich Balagueró
Mestre i psicòleg. Director de l...
No hi ha educació sense compromís
Josep Bargalló Valls Josep Bargalló Valls
Formador. Institut de Ciències de...
Aprendre a aprendre
OLGA ROCA PUJOL OLGA ROCA PUJOL
MESTRES DE PRIMÀRIA
Amor
Irma Silvia Torres Lopez Irma Silvia Torres Lopez
Mexican Teacher
The most experimented teachers must work at kindergarten.
Laia Sagarra i Marín Laia Sagarra i Marín
Professora de Música a ESO i BTX i...
l'interès per millorar és bàsic

Més informació