Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Roger Llopart Alari
Roger Llopart Alari
Educador social i Pedagog.

Consultor i formador freelance. Tècnic en animació sociocultural, educador social i pedagog, màster intervencions socials i educatives. Actualment està realitzant el doctorant a la UB. La seva trajectòria professional s’ha encaminat cap el món de la infància amb més de 15 anys d'experiència. Els seus àmbits de coneixement; infància, acció social, animació sociocultural, clima en les organitzacions. 

Les tres coses que he après

1

Ecosistemes d’aprenentatge.

Repensar l’educació ha d’implicar, anar molt més enllà de les quatre parets de l’aula i de la figura del docent. Implica potenciar uns ecosistemes d’aprenentatges. En tot moment, en tots els espais, aprofitant totes les oportunitats que es presentin
2

El clima social.

Repensar l’educació ha d’implicar, potenciar uns ambients que siguin acollidors i motivadors per a l’aprenentatge, que promoguin la comunicació i la interacció, així com el sentiment de pertinença i l’autoestima.
3

Els fruits de la collita.

Repensar l’educació ha d’implicar, unes sinergies entre: La curiositat, l’atreviment, la dedicació, la constància, la creativitat, l’humor, la paradoxa, el canvi, la relació, la motivació, ambient, l’experimentació, el fracàs i els errors.... I la il•lusió de tornar a començar.
Altres veus de la comunitat educativa
Jaume Francesch Subirana Jaume Francesch Subirana
Psicopedagog/President d'ACPO...
Compartir
Guida Al·lès Pons Guida Al·lès Pons
Formadora
Els centres avancen si tenen un somni
Juana M. Sancho Juana M. Sancho
Catedràtica de Tecnologia...
Els altres som nosaltres
Josep Manuel Prats
President de Fapel
Objectius basats en la persona
Natàlia Gomà Argilaga Natàlia Gomà Argilaga
Psicòloga social
Disseny d’una política pública de proximitat des de les...
María Lucrecia Tigse Caillagua María Lucrecia Tigse Caillagua
Docente de EGB
Educación para la vida
Maite Gorriz Farré Maite Gorriz Farré
Professora de matemàtiques
Una educació centrada en l'aprenentatge de l'alumnat...

Més informació