Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Jaume Francesch Subirana
Jaume Francesch Subirana
Psicopedagog/President d'ACPO (associació catalana de psicopedagogia i orientació)
Sóc psicòleg de formació i psicopedagog de professió, he participat en el món dels moviments associatius lligats a l'escola m'interessen les propostes lligades als valors comunitaris i poc o gens aquelles que justifiquen o potencien l'individualisme. M'agrada estimar i ser estimat i per mi l'altre és fonamental per poder viure.

Las 3 cosas que he aprendido

1

Compartir

La meva escola, era un lloc on compartir es feia necessari per superar les dificultats del moment, compartir els jocs, els materials i fins i tot els aliments.
2

Respectar

No es podia compartir,sense respectar, sense considerar l'altre com un del grup, de la colla. No es podia respectar sense compartir, sense conèixer,sense estimar. Calia que tots tinguéssim una mirada comú per sortir de l'ensurt.
3

Aprendre a aprendre

Quant la llengua era maltractada, vàrem aprendre a considerar-la en les nostres relacions en les nostres comunicacions. Fèiem servir les nostres habilitats i capacitats per construir un entorn en el qual parlar i aprendre a parlar. Entre tots érem conscients del que ens servia i ens era útil i del que no calia. Fins i tot sense saber-ho avaluàvem.
Otras voces de la comunidad educativa
Jaume Font Martí Jaume Font Martí
Docent de Batxillerat
Res és neutre als centres educatius
Gemma Lienas Massot Gemma Lienas Massot
Escriptora
La coeducació
FANNY AUQUILLA PACURUCU FANNY AUQUILLA PACURUCU
PSICÓLOGA CLÍNICA
LA EDUCACIÓN ES DIVERTIDA
Anna Espasa Roca Anna Espasa Roca
Directora del Programa de...
La importància del feedback en el procés d’aprenentatge
Magda Minguet Magda Minguet
Professora secundària
Que els que ens dediquem a ensenyar no podem parar d’aprendre
Sílvia Blanch Gelabert Sílvia Blanch Gelabert
Coordinadora de pràctiques i...
Tots tenim família, no sempre és fàcil. Evitem la crítica...
Anna Agramont Llinàs Anna Agramont Llinàs
I+D
L'educació en sí, és un projecte sense fi en constant...

Más información