Psicopedagog/President d'ACPO (associació catalana de psicopedagogia i orientació)
Sóc psicòleg de formació i psicopedagog de professió, he participat en el món dels moviments associatius lligats a l'escola m'interessen les propostes lligades als valors comunitaris i poc o gens aquelles que justifiquen o potencien l'individualisme. M'agrada estimar i ser estimat i per mi l'altre és fonamental per poder viure.
La meva escola, era un lloc on compartir es feia necessari per superar les dificultats del moment, compartir els jocs, els materials i fins i tot els aliments.
2
Respectar
No es podia compartir,sense respectar, sense considerar l'altre com un del grup, de la colla. No es podia respectar sense compartir, sense conèixer,sense estimar.
Calia que tots tinguéssim una mirada comú per sortir de l'ensurt.
3
Aprendre a aprendre
Quant la llengua era maltractada, vàrem aprendre a considerar-la en les nostres relacions en les nostres comunicacions.
Fèiem servir les nostres habilitats i capacitats per construir un entorn en el qual parlar i aprendre a parlar. Entre tots érem conscients del que ens servia i ens era útil i del que no calia. Fins i tot sense saber-ho avaluàvem.
Otras voces de la comunidad educativa
Rafael Ruiz de Gauna Torres
Director de Relacions...
El lleure educatiu afavoreix la igualtat d'oportunitats...
Oriol Castellví i Estruch
Director d'escola / mestre de...
Prioritzem!
Josep Maria Martorell Benach
Docent a 2ària
Transmetre
Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora...
Formació docent
Roger Llopart Alari
Educador social i Pedagog.
Ecosistemes d’aprenentatge.
Emili Avilés Cutillas
Mestre de Primària
Família i escola, claus de la millora de la societat
Merche Garcia Villatoro
Educadora Social Directora de l...
La capacitat de compromís