Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Esther Garcia Navarro
Esther Garcia Navarro
Formadora especialitzada en educació emocional- Directora del Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions de la UB
Dirigeixo la firma DES-SED (www.des-sed.com) - Desenvolupament Emocional i Social; Social & Emotional Development- i treballo com a formadora i docent en el camp de l'educació emocional, la intel·ligència emocional i el benestar. Sóc membre del GROP (Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica) de la UB. Coordino el Postgrau en Educació Emocional i Benestar i codirigeixo el Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions (Universitat de Barcelona). Sóc docent i tutora de projectes en els dos programes de Postgrau. Com a coautora, he publicat: La educación emocional en la práctica (Horsori, 2010), Educación emocional. Propuestas para educadores y familias (Desclée de Brower, 2011), ¿Cómo Educar las Emociones? La Inteligencia emocional en la Infancia y Adolescencia. (VI Quadern Faros. Hospital Sant Joan de Déu, 2012),  entre d’altres.

The three things I’ve learned

1

L'impacte emocional entre mestres i estudiants

En la relació docent-estudiant l'impacte emocional pot ser realment important. Els mestres poden influir en les emocions de l'alumnat deixant així una empremta emocional en ells i impactant també en la implicació i motivació que els seus alumnes viuen durant les classes.
2

Models i motors de desenvolupament

Els/les mestres són models i motors de desenvolupament dels seus estudiants. Educar representa un gran repte i responsabilitat ple de privilegis i oportunitats per créixer, per l'alumne/a i també pel mestre/a , ja que "Qui ensenya és qui més aprèn"
3

Un altre món és possible

Cal iniciar un camí de transformació cap a entorns escolars i socials més positius i saludables que ens conduiran, pas a pas, cap a una societat més compassiva, alegre, satisfeta, comprensiva i empàtica. Cal contemplar el creixement integral de l'alumnat a les escoles potencial el seu desenvolupament emocional.
Other voices from the educational community
Tura Badosa Moret Tura Badosa Moret
Professora d'Història....
L’escola com a lloc de convivència i creixement
Immaculada Armadans Immaculada Armadans
Professora Agregada Departament...
L'educació ha de servir per gaudir de la vida i la...
Imma Palahí Pibernat Imma Palahí Pibernat
Mestra d'educació infantil i...
El grup: conèixer i respectar
Fabian Mohedano Fabian Mohedano
Treballòleg i promotor de la...
Caràcter i intel·ligència
Lluís Vallvé Cordomí Lluís Vallvé Cordomí
Mestre i responsable Programes de...
He après a esperar
Roser Argemí Relat Roser Argemí Relat
Cap de projectes a la Fundació...
El COMPROMÍS mou muntanyes
MARTA ANGERRI FEU MARTA ANGERRI FEU
SECRETÀRIA GENERAL DEL CERCLE D...
L'autonomia dels centres

More information