Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Esther Garcia Navarro
Esther Garcia Navarro
Formadora especialitzada en educació emocional- Directora del Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions de la UB
Dirigeixo la firma DES-SED (www.des-sed.com) - Desenvolupament Emocional i Social; Social & Emotional Development- i treballo com a formadora i docent en el camp de l'educació emocional, la intel·ligència emocional i el benestar. Sóc membre del GROP (Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica) de la UB. Coordino el Postgrau en Educació Emocional i Benestar i codirigeixo el Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions (Universitat de Barcelona). Sóc docent i tutora de projectes en els dos programes de Postgrau. Com a coautora, he publicat: La educación emocional en la práctica (Horsori, 2010), Educación emocional. Propuestas para educadores y familias (Desclée de Brower, 2011), ¿Cómo Educar las Emociones? La Inteligencia emocional en la Infancia y Adolescencia. (VI Quadern Faros. Hospital Sant Joan de Déu, 2012),  entre d’altres.

Les tres coses que he après

1

L'impacte emocional entre mestres i estudiants

En la relació docent-estudiant l'impacte emocional pot ser realment important. Els mestres poden influir en les emocions de l'alumnat deixant així una empremta emocional en ells i impactant també en la implicació i motivació que els seus alumnes viuen durant les classes.
2

Models i motors de desenvolupament

Els/les mestres són models i motors de desenvolupament dels seus estudiants. Educar representa un gran repte i responsabilitat ple de privilegis i oportunitats per créixer, per l'alumne/a i també pel mestre/a , ja que "Qui ensenya és qui més aprèn"
3

Un altre món és possible

Cal iniciar un camí de transformació cap a entorns escolars i socials més positius i saludables que ens conduiran, pas a pas, cap a una societat més compassiva, alegre, satisfeta, comprensiva i empàtica. Cal contemplar el creixement integral de l'alumnat a les escoles potencial el seu desenvolupament emocional.
Altres veus de la comunitat educativa
DOLORS HERRERA BARROSO DOLORS HERRERA BARROSO
TÈCNICA D'ORIENTACIO...
La persona del docent és vital.
Nacho Corredor Nacho Corredor
Fundador de deba-t.org
Les actituds no s'ensenyen
Jordi Bardají Cusó Jordi Bardají Cusó
Professor interí de secundària
Els que han de fer feina són els alumnes
Xavi Campos Marquès Xavi Campos Marquès
Gerent Col·legi d'Educadores...
L’educació prepara per al futur (i per al present)
Carlos Guillermo Mena Ordóñez
Docente de séptimo grado de EGB
La Educación empieza por el ejemplo
Joan Canimas Brugué Joan Canimas Brugué
Observatori d'ètica aplicada...
De la utopia educativa a l'omnipresència de la formació
Ismael Peña-López Ismael Peña-López
Professor de la Universitat Oberta...
L'ofici d'aprendre

Més informació