Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Àngels Domingo
Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora de Plataforma Practica Reflexiva

Sóc docent i investigadora dedicada a la formació de formadors; treballo a l’Educació Superior principalment a Amèrica i Europa. Però bàsicament sóc una aprenent permanent doncs cada nou context de formació en que treballo m’ajuda a aprendre i a seguir investigant. Sóc experta en Pràctica Reflexiva i impulso la plataforma internacional practicareflexiva.pro, espai virtual de intercanvi i generació de nou coneixement.

Les tres coses que he après

1

Formació docent

El model transmissiu ja no és vàlid, ha caducat. El desenvolupament docent ha d’enmarcar-se en el paradigma reflexiu adoptant metodologies formatives basades en la reflexió. La formació guanya efectivitat si s’apropa al context professional dels docents, partint de la pràctica per millorar la pràctica. No és un joc de paraules!
2

Model docent

La co-docència transforma positivament les relacions humanes i les interaccions entre aprenents, entre docents i entre uns i altres. Practicant la docencia compartida i simultània a les aules he après que és una pràctica que potencia el canvi de cultura docent que necessitem fer els professionals de l’ensenyament.
3

Pràctica Reflexiva

Una metodologia formativa extraordinària capaç d’enfortir equips docents i promoure la millora continua a la professió.
Altres veus de la comunitat educativa
Luis Cumbe
Profesor
Que la educación es el vestido de gala para ir a la fiesta d la...
Mireia Hugas Claparols Mireia Hugas Claparols
Tutora i professora de PQPI
AVANÇAR CAP A UNA ESCOLA INCLUSIVA, DE VERITAT
Montserrat Pedreira Montserrat Pedreira
Directora de Grau en Educació...
Compromís
Juan Carlos Palomino Juan Carlos Palomino
Consultor de Innovación Educativa
El alumno es el centro
José R. Bertolín Edo José R. Bertolín Edo
Cap d'estudis de Batxillerat....
Aprens
Oriol Homs Ferret Oriol Homs Ferret
Sociòleg
L'avaluació sistemàtica és una de les principals eines de...
Mercè Mas i Ferrer Mercè Mas i Ferrer
Mestra i Pedagoga.
L'avaluació formadora, al servei de la cohesió social

Més informació