Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Anna Forés Miravalles
Anna Forés Miravalles
Professora Universitària

Dra. Filosofia i Ciències de l'Educació. Vicedegana de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Membre del grup consolidat de recerca EMA (Entorns i Materials per l'Aprenentatge) i el Grup conslidat d'Innovació docent INDAGA'T.

Les tres coses que he après

1

Ensenyar és aprendre dues vegades

Els que tenim el privilegi d'ensenyar tenim l'aprenentatge assegurat, si creiem que sempre es pot aprendre de tots i totes. Aprofitem aquest regal de la vida.
2

Hi ha lloc per tothom. Universalitat de l'aprenentatge

Aprendre no té un lloc ni un temps determinat. Cal seguir afavorint polítiques que millorin l'accés a totes les persones a l'educació, siguin les edats que siguin o les condicions d'accés. Cal fomentar nous espais d'aprenentatge oberts, col.laboratius i participatius.
3

Aprendre en la vida, des de la vida i per a la vida

Que la vida i l'educació vagin més al compàs. Que les emocions i la vida siguin presents en l'educació en qualsevol dels seus formats. I que els avanços de la Neurodidàctica millorin l'educació.
Altres veus de la comunitat educativa
Mauro Mediavilla Bordalejo Mauro Mediavilla Bordalejo
Professor Ajudant Doctor a la...
El mestre: una peça clau
Jordi Pujadas Ribalta Jordi Pujadas Ribalta
Mestre i Orientador.
Acompanyem persones que creixen en societat
Marta Mingot Pallés Marta Mingot Pallés
Responsable de l'àrea...
El canvi primer cal somiar-lo per després portar-lo a la pràctica
Mireia Hugas Claparols Mireia Hugas Claparols
Tutora i professora de PQPI
AVANÇAR CAP A UNA ESCOLA INCLUSIVA, DE VERITAT
Marta Pérez Marcial Marta Pérez Marcial
Mestra de Primària i EE
Que aprenem quan creem vincles.
Miquel Gené Molins Miquel Gené Molins
Professor de secundària
La participació de les famílies
Francesc Colomé Montserrat Francesc Colomé Montserrat
Inspector d'educació
D’una educació que ha de canviar el mon a un mon que ha canviat...

Més informació