Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Jaume Soler Camps
Jaume Soler Camps
Disseny gràfic
Membre dels Consells Escolars de Primària i Secundària. de la Junta d'AMPA, i membre de la Junta de FaPaC

Les tres coses que he après

1

Model educatiu de futur

Crec que no sabem cap on anar, i aquest desconcert és generalitzat a tota la comunitat educativa.
2

Professionals de la docència

L'administració s'ha de dotar d'una normativa o eines que garanteixin que un professor/mestre que no tingui el nivell adequat o passi per una situació anòmala, sigui apartat automàticament del centre.
3

Famílies als centres

Les famílies han de ser vistes pels mestres i les direccions com a col.laboradors que sumen , i no com un problema
Altres veus de la comunitat educativa
Josep M. Carbó Teigeiro Josep M. Carbó Teigeiro
Professor de Secundària
Els/les mestres no ensenyem però amb nosaltres es pot aprendre.
Carme Porta Abad Carme Porta Abad
Cap de Comunicació
L'aprenentatge és vital
Núria Roca i Caparà Núria Roca i Caparà
Professora Escola Universitària
Relació mantinguda entre famílies i tutors
Xavier Chavarria Navarro Xavier Chavarria Navarro
Inspector en cap a Barcelona Ciutat
L'efecte centre existeix
Ramon Rial i Carbonell Ramon Rial i Carbonell
Coordinació Escoles Vedruna....
Tenim una oportunitat
Jordi Pujadas Ribalta Jordi Pujadas Ribalta
Mestre i Orientador.
Acompanyem persones que creixen en societat
Emili Avilés Cutillas Emili Avilés Cutillas
Mestre de Primària
Família i escola, claus de la millora de la societat

Més informació