Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Francesc Balagué
Francesc Balagué
Invesitigador i Formador, Universitat de Barcelona
Mestre d'educació primària, psicopedagog i doctor en pedagogia de l'àrea de multimèdia educativa a la Universitat de Barcelona. Co Fundador de la plataforma http://wonference.com

The three things I’ve learned

1

Oberta al món

L'escola ja no és un lloc aïllat i tancat, sinó un espai obert i hiperconnectat. Cal aprofitar totes les infraestructures tecnològiques que permeten veure i viure tot el què hi ha més enllà; des del barri proper fins als països més llunyans. Enriquirà enormement l'experiència de tots els que hi participin.
2

Transparent

Per facilitar que tota la comunitat s'hi impliqui i participi, així com per fomentar processos de col·laboració i interacció, cal que l'escola sigui un espai més transparent i estableixi ponts de diàleg més fluids entre tots els membres de la comunitat.
3

Fluida

L'educació no és un procés independent o aïllat d'altres àmbits de la societ. Al contrari, n'és un dels pilars fonamentals i per tant ha de permetre una interacció amb tots els altres àmbits molt fàcil, bidireccional i fluida.
Other voices from the educational community
Maria Carme Boqué Torremorell Maria Carme Boqué Torremorell
Professora titular dels graus en...
L’aventura d'aprendre
Xavier Sans Antolí Xavier Sans Antolí
Mestre
Qui ha de protagonitzar el procés educatiu
Jordi Serarols Boada Jordi Serarols Boada
Inspector d'Educació
L’aprenentatge invisible
Ramon Terrassa i Cusí Ramon Terrassa i Cusí
Director general d'Acció...
El sentit de comunitat.
Coral Regí Rodríguez Coral Regí Rodríguez
Directora Escola Virolai
El canvi educatiu requereix lideratge
José Luis Quirant Navarro José Luis Quirant Navarro
Professor d'ESO a La Farga
L'aventura del saber
MÓNICA MOYA LÓPEZ MÓNICA MOYA LÓPEZ
Pedagoga, autora i tutora de...
Aprovar no és aprendre

More information