Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Margarida Falgàs i Isern
Margarida Falgàs i Isern
Mestra i professora de didàctica de la llengua a la FEP de la UdG.

Mestra d'infantil i primària. Formadora de l'ICE i de Dt. d'ensenyament de didàctica de la llengua i de metodologia d'infantil, primària. Llicenciada en Filologia Catalana i en Ciències de l'Educació.

Actualment professora en comissió de serveis a la Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG, en el departament de didàctiques específiques. Imparteixo classe, sobretot, als Graus de Mestre d'Infnatil i Mestre de Primària.

The three things I’ve learned

1

L'autonomia en l'aprenentatge és la clau de la formació permanent.

Educar en l'autonomia és educar en la curisositat contants i en l'esperit de recerca. Només així podem potenciar la necessitat de formació. Aquest és un aspecte essencial des de l'infant que creix fins l'adult ja gran que incideix a la societat
2

La capacitat de reflexió és la base de la formació continuada.

Tenir estratègies per observar els processos educatius, des d'un mateix, els altres ajuda a crear la consciència de la reflexió constant. La formació inicial d'educadors ha de preparar per a la formació al llarg de la vida.
3

L'ètica dels educadors ha de passar per la consciència de la formació al llarg de la vida

La societat hauria de formar ciutadans amb capacitat de millora constant, com a persones, com a grup i com a professionals. En educació la capacitat de reflexió, de recerca constant hauria de conformar la base del codi ètic professional.
Other voices from the educational community
Libo Luna Márquez Libo Luna Márquez
Cap del servei d'educació de...
Invertir en educació és invertir en un futur millor
Gerard Ferrer Esteban Gerard Ferrer Esteban
Recercador en educació
Separar no compensa
Antoni Verger Antoni Verger
Investigador al Departament de...
El finançament educatiu com a política d’equitat primordial
Joaquim Núñez Cabanillas Joaquim Núñez Cabanillas
Inspector d'Educació
Dels entorns d'aprenentatge
Margarida ROMERO Margarida ROMERO
Professora associada a la Facultat...
Aprendre necessita temps
Aina Tarabini Aina Tarabini
Professora de Sociologia de la UAB
L’abandonament escolar i l’equitat educativa
Eulàlia Lledó Cunill Eulàlia Lledó Cunill
Professora de secundària jubilada...
El món no és simple, l'aula tampoc

More information