Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Josep Sánchez Malagón
Josep Sánchez Malagón
Professor de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la FPCEE Blanquerna-Universitat Ramon Llull
Doctor en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport-Universitat Ramon Llull (URL),Barcelona Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport-Universitat de Barcelona (UB),Barcelona Mestre Educació Física-Blanquerna-Universitat Ramon Llull (URL),Barcelona Línea de recerca: Activitat física, exercici físic, esport, prescripció exercici físic i genòmica

The three things I’ve learned

1

La millor forma d'aprendre és mitjançant el moviment

Està demostrat que l'exercici físic aeròbic provoca la segregació del BDNF que afavoreix la plasticitat neuronal i en conseqüència l'aprenentatge.
2

Hem de transmetre el goig d'aprendre als alumnes

Fer vivenciar als alumnes la satisfacció i alegria en assolir un objectiu d'aprenentatge els motiva per a continuar la recerca de nous coneixements.
3

Educar en les emocions és bàsic pel desenvolupament dels coneixements científics

L'estimació dels professors vers els seus alumnes és capdalt per l'adquisició de coneixements. Els nens i nenes aprenen en relació a l'estima que els mostra el seu professor/a.
Other voices from the educational community
Ismael Peña-López Ismael Peña-López
Professor de la Universitat Oberta...
L'ofici d'aprendre
Xavier Chavarria Navarro Xavier Chavarria Navarro
Inspector en cap a Barcelona Ciutat
L'efecte centre existeix
Jordi Musons i Mas Jordi Musons i Mas
Director de l'Escola Sadako
METODOLOGIA. TREBALL EN EQUIP
Natàlia Gomà Argilaga Natàlia Gomà Argilaga
Psicòloga social
Disseny d’una política pública de proximitat des de les...
Jordi Díaz Gibson Jordi Díaz Gibson
Professor i Investigador en...
L'autoestima és la pedra filosofal de l'educació
Rosa Guàrdia Grau Rosa Guàrdia Grau
Coordinadora Moviment de Renovació...
Un projecte compartit
Damià Perpinyà Damià Perpinyà
Tècnic docent en el Servei de...
L’alumne protagonista

More information