Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Francesc Balagué
Francesc Balagué
Invesitigador i Formador, Universitat de Barcelona
Mestre d'educació primària, psicopedagog i doctor en pedagogia de l'àrea de multimèdia educativa a la Universitat de Barcelona. Co Fundador de la plataforma http://wonference.com

The three things I’ve learned

1

Oberta al món

L'escola ja no és un lloc aïllat i tancat, sinó un espai obert i hiperconnectat. Cal aprofitar totes les infraestructures tecnològiques que permeten veure i viure tot el què hi ha més enllà; des del barri proper fins als països més llunyans. Enriquirà enormement l'experiència de tots els que hi participin.
2

Transparent

Per facilitar que tota la comunitat s'hi impliqui i participi, així com per fomentar processos de col·laboració i interacció, cal que l'escola sigui un espai més transparent i estableixi ponts de diàleg més fluids entre tots els membres de la comunitat.
3

Fluida

L'educació no és un procés independent o aïllat d'altres àmbits de la societ. Al contrari, n'és un dels pilars fonamentals i per tant ha de permetre una interacció amb tots els altres àmbits molt fàcil, bidireccional i fluida.
Other voices from the educational community
Vanesa Berlanga Silvente Vanesa Berlanga Silvente
Professora associada - Universitat...
La estadística: un reto para los universitarios
Jordi Puig Voltas Jordi Puig Voltas
Professor de la UB i de la UIC....
L'èsser humà neix per ser educat i per aprendre al llarg de...
Estel Paloma Estel Paloma
Professora al Batxillerat i a la...
MAKERS
Albert Carreño Pio Albert Carreño Pio
Mestre d'educació física /...
La importància de raonar i opinar
Joan Moya Piñol Joan Moya Piñol
Mestre de primària
Implicació
Marite Guevara Torres Marite Guevara Torres
Directora Fundació Ersília
Motiva amb històries
José R. Bertolín Edo José R. Bertolín Edo
Cap d'estudis de Batxillerat....
Aprens

More information