Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
MARTA ANGERRI FEU
MARTA ANGERRI FEU
SECRETÀRIA GENERAL DEL CERCLE D'ECONOMIA
SÓC LLICENCIADA EN CIÈNCIES POLÍTIQUES PER LA UAB I MÀSTER DE GESTIÓ PÚBLICA PER ESADE-UPF-UAB. VAIG COMENÇAR LA MEVA CARRERA PROFESSIONAL TREBALLANT A LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ON, AL LLARG DE 8 ANYS VAIG DESENVOLUPAR DIVERSES FEINES, SEMPRE RELACIONADES AMB ELS JOVES I FINALMENT VAIG ACABAR PORTANT ELS TEMES DE RELACIONS INSTITUCIONALS DE PRESIDÈNCIA. DES DE FA 7 ANYS TREBALLO AL CERCLE D'ECONOMIA ON, A BANDA DE MOLTES ALTRES COSES, HEM IMPULSAT EL PREMI ENSENYAMENT, FONT DE BONES PRÀCTIQUES I EXPERIÈNCIES REEIXIDES EN EL MÓN DE L'ENSENYAMENT PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA, FP I BATXILLERAT.

Les tres coses que he après

1

L'autonomia dels centres

Perquè una escola funcioni necesita l'autonomia suficient per organitzar-se sense constriccions legislatives ni administratives.
2

Una bona direcció amb formació i "autoritas"

Perquè una escola funcioni necessita un director/a amb formació específica que li doni les eines per desenvolupar el seu càrrec amb professionalitat i autoritat.
3

Selecció del personal docent

Perquè una escola funcioni, el director/a ha de poder seleccionar el seu professorat: Contractar-lo i, en el seu cas, despatxar-lo si és necessari.
Altres veus de la comunitat educativa
Pilar Medina Bravo Pilar Medina Bravo
Professora de la Universitat...
Aprendre implica temps
Carme Mayugo i Majó Carme Mayugo i Majó
Educomunicadora
L'educació com a experiència de vida
Marta López Dalamau Marta López Dalamau
Mestra d'Educació Infantil i...
L'ús que en fem dels recursos materials
Joaquim Núñez Cabanillas Joaquim Núñez Cabanillas
Inspector d'Educació
Dels entorns d'aprenentatge
Ramon Puig i Mañosa Ramon Puig i Mañosa
Técnic de qualitat
CONEIXEMENT i FORMACIÓ
Jenny Isabel Flores Flores
Prof. de educación básica
Aprender a aprender
Maria Ojuel Solsona Maria Ojuel Solsona
Professora de geografia i història...
Fer alumnes reflexius i creatius

Més informació