Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
MARTA ANGERRI FEU
MARTA ANGERRI FEU
SECRETÀRIA GENERAL DEL CERCLE D'ECONOMIA
SÓC LLICENCIADA EN CIÈNCIES POLÍTIQUES PER LA UAB I MÀSTER DE GESTIÓ PÚBLICA PER ESADE-UPF-UAB. VAIG COMENÇAR LA MEVA CARRERA PROFESSIONAL TREBALLANT A LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ON, AL LLARG DE 8 ANYS VAIG DESENVOLUPAR DIVERSES FEINES, SEMPRE RELACIONADES AMB ELS JOVES I FINALMENT VAIG ACABAR PORTANT ELS TEMES DE RELACIONS INSTITUCIONALS DE PRESIDÈNCIA. DES DE FA 7 ANYS TREBALLO AL CERCLE D'ECONOMIA ON, A BANDA DE MOLTES ALTRES COSES, HEM IMPULSAT EL PREMI ENSENYAMENT, FONT DE BONES PRÀCTIQUES I EXPERIÈNCIES REEIXIDES EN EL MÓN DE L'ENSENYAMENT PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA, FP I BATXILLERAT.

Les tres coses que he après

1

L'autonomia dels centres

Perquè una escola funcioni necesita l'autonomia suficient per organitzar-se sense constriccions legislatives ni administratives.
2

Una bona direcció amb formació i "autoritas"

Perquè una escola funcioni necessita un director/a amb formació específica que li doni les eines per desenvolupar el seu càrrec amb professionalitat i autoritat.
3

Selecció del personal docent

Perquè una escola funcioni, el director/a ha de poder seleccionar el seu professorat: Contractar-lo i, en el seu cas, despatxar-lo si és necessari.
Altres veus de la comunitat educativa
Marc Alcaraz Diez Marc Alcaraz Diez
Monitor i Responsable d'esplai
Les emocions són irrenunciables
Antoni Badia Antoni Badia
Professor dels Estudis de...
Família i escola, pares i mestres
OLGA ROCA PUJOL OLGA ROCA PUJOL
MESTRES DE PRIMÀRIA
Amor
Maria Carme Boqué Torremorell Maria Carme Boqué Torremorell
Professora titular dels graus en...
L’aventura d'aprendre
Roser Juanola Terradellas Roser Juanola Terradellas
Professora UdG
Assumir els conflictes com a quelcom implícit en la naturalesa...
Joan Padrós Rodríguez Joan Padrós Rodríguez
President de l'Associació...
Una escola connectada
FANNY AUQUILLA PACURUCU FANNY AUQUILLA PACURUCU
PSICÓLOGA CLÍNICA
LA EDUCACIÓN ES DIVERTIDA

Més informació