Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
MARTA ANGERRI FEU
MARTA ANGERRI FEU
SECRETÀRIA GENERAL DEL CERCLE D'ECONOMIA
SÓC LLICENCIADA EN CIÈNCIES POLÍTIQUES PER LA UAB I MÀSTER DE GESTIÓ PÚBLICA PER ESADE-UPF-UAB. VAIG COMENÇAR LA MEVA CARRERA PROFESSIONAL TREBALLANT A LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ON, AL LLARG DE 8 ANYS VAIG DESENVOLUPAR DIVERSES FEINES, SEMPRE RELACIONADES AMB ELS JOVES I FINALMENT VAIG ACABAR PORTANT ELS TEMES DE RELACIONS INSTITUCIONALS DE PRESIDÈNCIA. DES DE FA 7 ANYS TREBALLO AL CERCLE D'ECONOMIA ON, A BANDA DE MOLTES ALTRES COSES, HEM IMPULSAT EL PREMI ENSENYAMENT, FONT DE BONES PRÀCTIQUES I EXPERIÈNCIES REEIXIDES EN EL MÓN DE L'ENSENYAMENT PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA, FP I BATXILLERAT.

Les tres coses que he après

1

L'autonomia dels centres

Perquè una escola funcioni necesita l'autonomia suficient per organitzar-se sense constriccions legislatives ni administratives.
2

Una bona direcció amb formació i "autoritas"

Perquè una escola funcioni necessita un director/a amb formació específica que li doni les eines per desenvolupar el seu càrrec amb professionalitat i autoritat.
3

Selecció del personal docent

Perquè una escola funcioni, el director/a ha de poder seleccionar el seu professorat: Contractar-lo i, en el seu cas, despatxar-lo si és necessari.
Altres veus de la comunitat educativa
Jaume Martin Jordana Jaume Martin Jordana
Mestre d'anglès
Mirada
Josep M. Mominó Josep M. Mominó
Professor de la UOC
El nostre model educatiu sembla poc apropiat per formar...
Enric M. Sebastiani i Obrador Enric M. Sebastiani i Obrador
Professor a la FPCEE Blanquerna (...
Sense amor i esperança no es pot educar
Tura Badosa Moret Tura Badosa Moret
Professora d'Història....
L’escola com a lloc de convivència i creixement
ALBERT ARBÓS BERTRAN ALBERT ARBÓS BERTRAN
DEGÀ DE LA FACULTAT D'...
L'ensenyament ha d'alliberar la intel·ligència en...
Teresa Terrades Teresa Terrades
Professora de secundària i coach...
La importància de treballar el projecte vital de cada noi o noia
Jordi Serarols Boada Jordi Serarols Boada
Inspector d'Educació
L’aprenentatge invisible

Més informació