Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Àngel Querol i Pallarés
Àngel Querol i Pallarés
Mestre i professor. Director d'EI i EP
Volia ser mestre, he fet de mestre i ara que m'acosto a la jubilació em sento tranquil i content. A l'escola he fet tots els papers de l'auca: des de monitor de menjadors i suplències fins a director, passant per les aules i tutories de primària, secundària i batxillerat

Las 3 cosas que he aprendido

1

educar i ensenyar és fer créixer i donar eines per a l'aprenentatge autònom

Mirar als ulls de cada alumne, fer-li confiança, promocionar els seus talents, dotar-lo d'eines, hàbits, valors que el facin cada dia més protagonista del seu aprenentatge.
2

l'educació i l'ensenyament és cosa de sinergies

Formar equips docents que es fan forts a l'entorn i al servei del projecte educatiu del centre. Negociar, proposar, acordar, cooperar, avaluar, celebrar...
3

la formació permanent és l'ànima del docent

La professió vol passió, ideals, propòsits, però també ciència, ofici, didàctica. Crear i innovar des de la pràctica reflexiva i reflexionada, contrastada, estudiada
Otras voces de la comunidad educativa
Oriol Castellví i Estruch Oriol Castellví i Estruch
Director d'escola / mestre de...
Prioritzem!
Jordi Pujadas Ribalta Jordi Pujadas Ribalta
Mestre i Orientador.
Acompanyem persones que creixen en societat
Jordi Bardají Cusó Jordi Bardají Cusó
Professor interí de secundària
Els que han de fer feina són els alumnes
Neus Lorenzo Galés Neus Lorenzo Galés
Cap de Serveis de Llengües...
El lideratge educatiu ha d'orientar la transformació social...
Josep Maria Guinovart i Ferrero Josep Maria Guinovart i Ferrero
Mestre de primària
La importància del lligam emocional entre mestre i grup classe.
Josep Sánchez Malagón Josep Sánchez Malagón
Professor de Ciències de l'...
La millor forma d'aprendre és mitjançant el moviment
Jordi Longás Mayayo Jordi Longás Mayayo
Professor FPCEE Blanquerna (...
L'escola ha de ser una organització positiva

Más información