Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Àngel Querol i Pallarés
Àngel Querol i Pallarés
Mestre i professor. Director d'EI i EP
Volia ser mestre, he fet de mestre i ara que m'acosto a la jubilació em sento tranquil i content. A l'escola he fet tots els papers de l'auca: des de monitor de menjadors i suplències fins a director, passant per les aules i tutories de primària, secundària i batxillerat

Les tres coses que he après

1

educar i ensenyar és fer créixer i donar eines per a l'aprenentatge autònom

Mirar als ulls de cada alumne, fer-li confiança, promocionar els seus talents, dotar-lo d'eines, hàbits, valors que el facin cada dia més protagonista del seu aprenentatge.
2

l'educació i l'ensenyament és cosa de sinergies

Formar equips docents que es fan forts a l'entorn i al servei del projecte educatiu del centre. Negociar, proposar, acordar, cooperar, avaluar, celebrar...
3

la formació permanent és l'ànima del docent

La professió vol passió, ideals, propòsits, però també ciència, ofici, didàctica. Crear i innovar des de la pràctica reflexiva i reflexionada, contrastada, estudiada
Altres veus de la comunitat educativa
Enric M. Sebastiani i Obrador Enric M. Sebastiani i Obrador
Professor a la FPCEE Blanquerna (...
Sense amor i esperança no es pot educar
Joan Canimas Brugué Joan Canimas Brugué
Observatori d'ètica aplicada...
De la utopia educativa a l'omnipresència de la formació
Silvia Soldevila Bueno Silvia Soldevila Bueno
Operaria en una fàbrica
Teoria i pràctica
Anna Espasa Roca Anna Espasa Roca
Directora del Programa de...
La importància del feedback en el procés d’aprenentatge
Anna Agramont Llinàs Anna Agramont Llinàs
I+D
L'educació en sí, és un projecte sense fi en constant...
Francesc Balagué Francesc Balagué
Invesitigador i Formador,...
Oberta al món
Pilar Medina Bravo Pilar Medina Bravo
Professora de la Universitat...
Aprendre implica temps

Més informació