Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Enric Garcia Torrents
Enric Garcia Torrents
Investigador i empresari

Investigador radicat al sur de Xina, traballant per a Stanford Law School i Geneva Graduate Institute.

Las 3 cosas que he aprendido

1

El model tradicional està caducat

Tots els educadors, acadèmics i polítics amb poder sobre el sistema educatiu del món haurien d'estudiar els següents vídeos, i ser examinats després per assegurar que han entès quina és exactament la situació: http://www.ted.com/playlists/124/ken_robinson_10_talks_on_educ.html
2

El model acadèmic limita el coneixement

Limita l'accés al coneixement a un nombre limitat de persones, limita la manera en que aquestes persones poden aprendre, què poden aprendre, com i quan, tot plegat perpetuant una jerarquia i un status quo normalment poc alineat amb els interessos de la societat, i els objectius últims de l'aprenentatge i la innovació.
3

El valor dels títols és relatiu

En moltes disciplines, l'aprenentatge a nivell superior, les innovacions i l'impacte en el món real ocorren a pesar del sistema educatiu i l'status quo acadèmic, no gràcies a aquest.
Otras voces de la comunidad educativa
Laura Marin Barbé Laura Marin Barbé
Politòloga
Acampada escolar. Creant comunitat educativa a les terres de...
Josep Sánchez Malagón Josep Sánchez Malagón
Professor de Ciències de l'...
La millor forma d'aprendre és mitjançant el moviment
Fabiola Díaz Guevara Fabiola Díaz Guevara
Docente Universitaria
Educarse no es un momento sincrónico, es diacrónico
Carles Barba Boada Carles Barba Boada
Vicepresident Fundació Catalana de...
Més enllà de l'escola, en el lleure hi ha vida educativa
DOLORS HERRERA BARROSO DOLORS HERRERA BARROSO
TÈCNICA D'ORIENTACIO...
La persona del docent és vital.
Marta Olivella Pedrola Marta Olivella Pedrola
Tècnica del CTESC
Què vol dir educar? Educar vol dir ajudar a algú a créixer i a...
Mauro Mediavilla Bordalejo Mauro Mediavilla Bordalejo
Professor Ajudant Doctor a la...
El mestre: una peça clau

Más información