Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Enric Garcia Torrents
Enric Garcia Torrents
Investigador i empresari

Investigador radicat al sur de Xina, traballant per a Stanford Law School i Geneva Graduate Institute.

Les tres coses que he après

1

El model tradicional està caducat

Tots els educadors, acadèmics i polítics amb poder sobre el sistema educatiu del món haurien d'estudiar els següents vídeos, i ser examinats després per assegurar que han entès quina és exactament la situació: http://www.ted.com/playlists/124/ken_robinson_10_talks_on_educ.html
2

El model acadèmic limita el coneixement

Limita l'accés al coneixement a un nombre limitat de persones, limita la manera en que aquestes persones poden aprendre, què poden aprendre, com i quan, tot plegat perpetuant una jerarquia i un status quo normalment poc alineat amb els interessos de la societat, i els objectius últims de l'aprenentatge i la innovació.
3

El valor dels títols és relatiu

En moltes disciplines, l'aprenentatge a nivell superior, les innovacions i l'impacte en el món real ocorren a pesar del sistema educatiu i l'status quo acadèmic, no gràcies a aquest.
Altres veus de la comunitat educativa
Xavi Campos Marquès Xavi Campos Marquès
Gerent Col·legi d'Educadores...
L’educació prepara per al futur (i per al present)
Jordi Musons i Mas Jordi Musons i Mas
Director de l'Escola Sadako
METODOLOGIA. TREBALL EN EQUIP
Isabel Sierra Navarro Isabel Sierra Navarro
Directora Programes Benestar i...
Els inicis
Ana Ayuste González Ana Ayuste González
Titular d'Universitat
L’aprenentatge permanent com una tasca personal i social...
Mª Núria Valls Molins Mª Núria Valls Molins
Educació de persones adultes
L’efecte transformador de l’educació
Joan Moya Piñol Joan Moya Piñol
Mestre de primària
Implicació
Miquel COMAS MOLINÉ Miquel COMAS MOLINÉ
Meteoròleg educador
Actituds

Més informació