Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Marta Pérez Marcial
Marta Pérez Marcial
Mestra de Primària i EE

Vaig acabar magisteri fa 5 anys, sempre havia volgut ser mestra, però vaig triar el món de les arts i m'hi vaig dedicar professionalment i personalment, fins que allò autèntic va tenir permís per emergir. Ser mestra. Des d'aleshores no he parat d'aprendre, de cada assignatura, de cada classe, de cada text, de cada experiència, de cada infant....

Actualment estic finalitzant un Màster en Recerca, didàctica i formació a la UB.

I continuu....

Les tres coses que he après

1

Que aprenem quan creem vincles.

Aprendre és estar obert, per això el canal ha de fluir, i el vincle positiu és com la força de la gravetat que empeny l'aigua dins del llit del riu.
2

Que per aprendre cal molta autoreflexió

Cal dedicació personal per tal d'assimilar allò nou que moure els esquemes anteriors.
3

La cooperació és la base de l'aprenentatge

Si treballem cooperativament tots edifiquem uns sabers sòlids. Perquè aprenem compartint i relacionant-nos amb el saber i a través dels altres.
Altres veus de la comunitat educativa
Manel Rega Tallon Manel Rega Tallon
Técnic manteniment
Autonomía, respecte, valors.
Neus Pagès Carbonell Neus Pagès Carbonell
Treballadora Social
Cal observar la vida
Imma Palahí Pibernat Imma Palahí Pibernat
Mestra d'educació infantil i...
El grup: conèixer i respectar
Ignasi Carreras Ignasi Carreras
Director de l´Institut d´Innovació...
Oportunitats de futur
José Luis Quirant Navarro José Luis Quirant Navarro
Professor d'ESO a La Farga
L'aventura del saber
Anna Espasa Roca Anna Espasa Roca
Directora del Programa de...
La importància del feedback en el procés d’aprenentatge
Josep Maria Guinovart i Ferrero Josep Maria Guinovart i Ferrero
Mestre de primària
La importància del lligam emocional entre mestre i grup classe.

Més informació