Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Marta Pérez Marcial
Marta Pérez Marcial
Mestra de Primària i EE

Vaig acabar magisteri fa 5 anys, sempre havia volgut ser mestra, però vaig triar el món de les arts i m'hi vaig dedicar professionalment i personalment, fins que allò autèntic va tenir permís per emergir. Ser mestra. Des d'aleshores no he parat d'aprendre, de cada assignatura, de cada classe, de cada text, de cada experiència, de cada infant....

Actualment estic finalitzant un Màster en Recerca, didàctica i formació a la UB.

I continuu....

The three things I’ve learned

1

Que aprenem quan creem vincles.

Aprendre és estar obert, per això el canal ha de fluir, i el vincle positiu és com la força de la gravetat que empeny l'aigua dins del llit del riu.
2

Que per aprendre cal molta autoreflexió

Cal dedicació personal per tal d'assimilar allò nou que moure els esquemes anteriors.
3

La cooperació és la base de l'aprenentatge

Si treballem cooperativament tots edifiquem uns sabers sòlids. Perquè aprenem compartint i relacionant-nos amb el saber i a través dels altres.
Other voices from the educational community
Montserrat Ballarín Espuña Montserrat Ballarín Espuña
Professora titular de dret...
Més concienciació social sobre el valor d'invertir en...
Julio Andreu Amat Julio Andreu Amat
Consultor del Departament...
L'educació és complexe
Xavier de la Vega Gómez Xavier de la Vega Gómez
Director Secundària
Una emoció un aprenentatge
Jaume Font Martí Jaume Font Martí
Docent de Batxillerat
Res és neutre als centres educatius
Paulino Garcia Marin Paulino Garcia Marin
Mestre d'Educació Primaria
L'educació no hi és en els llibres, la trobem en les...
DOLORS HERRERA BARROSO DOLORS HERRERA BARROSO
TÈCNICA D'ORIENTACIO...
La persona del docent és vital.
Mirta S. Lojo Suárez Mirta S. Lojo Suárez
Psicopedagoga. Doctora en Ciències...
La convivència en un entorn de respecte, comunicació i col•...

More information