Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
JUANJO RODRÍGUEZ HERNANDEZ
JUANJO RODRÍGUEZ HERNANDEZ
PROFESSOR D'ESO/CAP D'ESTUDIS ESO
Treballo en el món de l'Educació des de fa més de 30 anys, primer a barcelona i més tard a Figueres (sempre a la concertada) Mestre de Ciències d'EGB, Llicenciat en geografia i Hª, en teologia i estudiant Humanitats

Las 3 cosas que he aprendido

1

EDUCAR ÉS UN PRIVILEGI

La nostra feina i la nostra vtasca ens fa privilegiats de mantenir un contacte diari amb el jovent, amb els alumnes i els exalumnes. La gratificació és incomparable
2

QUI ENSENYA ÉS QUI MÉS APREN

sense cap mena de dubte. El fet d'ensenyar t'obliga a estar al dia, a formar-te,...el fet d'haver d'explicar coses fa de nosaltres persones en constant aprenentatge. D'aqui la importància que els alumnes ensenyin als alumnes
3

L'APRENENTATGE HA DE SER SIGNIFICATIU

Indubtablement. Hi ha un aprenmentatge mecànic i acadèmic que serveix per anar escalant posicions...però en realitat no és aprenentatge. L'autèntic aprenantatge és aquell que sorgeix de la motivació i aporta significativitat
Otras voces de la comunidad educativa
Teresa Calveras Teresa Calveras
Mestra, ara retirada
Escoltar l'alumnat
Marta Masoliver Brutau Marta Masoliver Brutau
Mestra
Som un mirall
Antoni Badia Antoni Badia
Professor dels Estudis de...
Família i escola, pares i mestres
Ramon Benet Franch Ramon Benet Franch
Professor de FP
Una certa dosis d’inseguretat és bàsica per ser un bon professor
Maria Ojuel Solsona Maria Ojuel Solsona
Professora de geografia i història...
Fer alumnes reflexius i creatius
Víctor Ranera i Martín Víctor Ranera i Martín
Professor i director de l'...
Aprendre a aprendre és aprendre aprenent
Juli Palou Sangrà Juli Palou Sangrà
Professor Titular Universitat...
Entorns i persones

Más información