Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
JUANJO RODRÍGUEZ HERNANDEZ
JUANJO RODRÍGUEZ HERNANDEZ
PROFESSOR D'ESO/CAP D'ESTUDIS ESO
Treballo en el món de l'Educació des de fa més de 30 anys, primer a barcelona i més tard a Figueres (sempre a la concertada) Mestre de Ciències d'EGB, Llicenciat en geografia i Hª, en teologia i estudiant Humanitats

Les tres coses que he après

1

EDUCAR ÉS UN PRIVILEGI

La nostra feina i la nostra vtasca ens fa privilegiats de mantenir un contacte diari amb el jovent, amb els alumnes i els exalumnes. La gratificació és incomparable
2

QUI ENSENYA ÉS QUI MÉS APREN

sense cap mena de dubte. El fet d'ensenyar t'obliga a estar al dia, a formar-te,...el fet d'haver d'explicar coses fa de nosaltres persones en constant aprenentatge. D'aqui la importància que els alumnes ensenyin als alumnes
3

L'APRENENTATGE HA DE SER SIGNIFICATIU

Indubtablement. Hi ha un aprenmentatge mecànic i acadèmic que serveix per anar escalant posicions...però en realitat no és aprenentatge. L'autèntic aprenantatge és aquell que sorgeix de la motivació i aporta significativitat
Altres veus de la comunitat educativa
Cristina Fumadó Casals Cristina Fumadó Casals
Responsable d'Avaluació de...
Cal superar les resistències a l'avaluació
Teresa Calveras Teresa Calveras
Mestra, ara retirada
Escoltar l'alumnat
Xavier Muniesa Xavier Muniesa
Director Fundació Escola Vicenciana
Aprendre a "Emprendre"
Natàlia Gomà Argilaga Natàlia Gomà Argilaga
Psicòloga social
Disseny d’una política pública de proximitat des de les...
Montserrat Vergé Grau Montserrat Vergé Grau
Professora
L'ensenyament ha d'ajudar l'alumne a fer-se...
Luis Emiliano Minga Guaillas
LIDER-DOCENTE
EL INTERAPRENDIZAJE
Beatriz Ballestín González Beatriz Ballestín González
Professora associada i...
La importància del concepte de vinculació per comprendre els...

Més informació