Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
JUANJO RODRÍGUEZ HERNANDEZ
JUANJO RODRÍGUEZ HERNANDEZ
PROFESSOR D'ESO/CAP D'ESTUDIS ESO
Treballo en el món de l'Educació des de fa més de 30 anys, primer a barcelona i més tard a Figueres (sempre a la concertada) Mestre de Ciències d'EGB, Llicenciat en geografia i Hª, en teologia i estudiant Humanitats

Les tres coses que he après

1

EDUCAR ÉS UN PRIVILEGI

La nostra feina i la nostra vtasca ens fa privilegiats de mantenir un contacte diari amb el jovent, amb els alumnes i els exalumnes. La gratificació és incomparable
2

QUI ENSENYA ÉS QUI MÉS APREN

sense cap mena de dubte. El fet d'ensenyar t'obliga a estar al dia, a formar-te,...el fet d'haver d'explicar coses fa de nosaltres persones en constant aprenentatge. D'aqui la importància que els alumnes ensenyin als alumnes
3

L'APRENENTATGE HA DE SER SIGNIFICATIU

Indubtablement. Hi ha un aprenmentatge mecànic i acadèmic que serveix per anar escalant posicions...però en realitat no és aprenentatge. L'autèntic aprenantatge és aquell que sorgeix de la motivació i aporta significativitat
Altres veus de la comunitat educativa
Olmedo Eugenio Domínguez
Asesor Educativo
La educación debe ser impartida con ternura
Ramon Puig i Mañosa Ramon Puig i Mañosa
Técnic de qualitat
CONEIXEMENT i FORMACIÓ
Oscar Martínez Rivera Oscar Martínez Rivera
Professor de la Facultat Pere...
Capacitat resilient de les persones
Roger Llopart Alari Roger Llopart Alari
Educador social i Pedagog.
Ecosistemes d’aprenentatge.
Joan Canimas Brugué Joan Canimas Brugué
Observatori d'ètica aplicada...
De la utopia educativa a l'omnipresència de la formació
Xus López-Arenas Montes Xus López-Arenas Montes
Educadora Social
La comunitat educativa també som els pares i mares
Noemi Vila i Juvanteny Noemi Vila i Juvanteny
Aprenent de mestra, un procés...
Facilitar la relació amb les famílies

Més informació