Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Àngels Domingo
Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora de Plataforma Practica Reflexiva

Sóc docent i investigadora dedicada a la formació de formadors; treballo a l’Educació Superior principalment a Amèrica i Europa. Però bàsicament sóc una aprenent permanent doncs cada nou context de formació en que treballo m’ajuda a aprendre i a seguir investigant. Sóc experta en Pràctica Reflexiva i impulso la plataforma internacional practicareflexiva.pro, espai virtual de intercanvi i generació de nou coneixement.

Les tres coses que he après

1

Formació docent

El model transmissiu ja no és vàlid, ha caducat. El desenvolupament docent ha d’enmarcar-se en el paradigma reflexiu adoptant metodologies formatives basades en la reflexió. La formació guanya efectivitat si s’apropa al context professional dels docents, partint de la pràctica per millorar la pràctica. No és un joc de paraules!
2

Model docent

La co-docència transforma positivament les relacions humanes i les interaccions entre aprenents, entre docents i entre uns i altres. Practicant la docencia compartida i simultània a les aules he après que és una pràctica que potencia el canvi de cultura docent que necessitem fer els professionals de l’ensenyament.
3

Pràctica Reflexiva

Una metodologia formativa extraordinària capaç d’enfortir equips docents i promoure la millora continua a la professió.
Altres veus de la comunitat educativa
Assumpta Pla Pi Assumpta Pla Pi
Directora institut
Tal com som
Silvia Soldevila Bueno Silvia Soldevila Bueno
Operaria en una fàbrica
Teoria i pràctica
Roger Llopart Alari Roger Llopart Alari
Educador social i Pedagog.
Ecosistemes d’aprenentatge.
Jaume Francesch Subirana Jaume Francesch Subirana
Psicopedagog/President d'ACPO...
Compartir
Josep Maria Guinovart i Ferrero Josep Maria Guinovart i Ferrero
Mestre de primària
La importància del lligam emocional entre mestre i grup classe.
Sílvia Blanch Gelabert Sílvia Blanch Gelabert
Coordinadora de pràctiques i...
Tots tenim família, no sempre és fàcil. Evitem la crítica...
Assumpta Duran Oller Assumpta Duran Oller
Membre del secretariat d’Escola...
La reflexió pedagògica i el treball en grup entre els docents

Més informació