Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Àngels Domingo
Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora de Plataforma Practica Reflexiva

Sóc docent i investigadora dedicada a la formació de formadors; treballo a l’Educació Superior principalment a Amèrica i Europa. Però bàsicament sóc una aprenent permanent doncs cada nou context de formació en que treballo m’ajuda a aprendre i a seguir investigant. Sóc experta en Pràctica Reflexiva i impulso la plataforma internacional practicareflexiva.pro, espai virtual de intercanvi i generació de nou coneixement.

Les tres coses que he après

1

Formació docent

El model transmissiu ja no és vàlid, ha caducat. El desenvolupament docent ha d’enmarcar-se en el paradigma reflexiu adoptant metodologies formatives basades en la reflexió. La formació guanya efectivitat si s’apropa al context professional dels docents, partint de la pràctica per millorar la pràctica. No és un joc de paraules!
2

Model docent

La co-docència transforma positivament les relacions humanes i les interaccions entre aprenents, entre docents i entre uns i altres. Practicant la docencia compartida i simultània a les aules he après que és una pràctica que potencia el canvi de cultura docent que necessitem fer els professionals de l’ensenyament.
3

Pràctica Reflexiva

Una metodologia formativa extraordinària capaç d’enfortir equips docents i promoure la millora continua a la professió.
Altres veus de la comunitat educativa
Antoni Badia Antoni Badia
Professor dels Estudis de...
Família i escola, pares i mestres
Antònia Darnés Surroca Antònia Darnés Surroca
Psicopedagoga, Escola Andorrana,...
Només amb una escola pública forta, majoritària i prestigiada...
Xavier Masllorens Escubós Xavier Masllorens Escubós
Director general Educació Sense...
L'equilibri entre saviesa i felicitat és fonamental
Josep Bargalló Valls Josep Bargalló Valls
Formador. Institut de Ciències de...
Aprendre a aprendre
Assumpta Pla Pi Assumpta Pla Pi
Directora institut
Tal com som
Artur Parcerisa Aran Artur Parcerisa Aran
Professor del Departament de...
Cal dedicar temps i espais per pensar en els per què
Luis Emiliano Minga Guaillas
LIDER-DOCENTE
EL INTERAPRENDIZAJE

Més informació