Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Àngels Domingo
Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora de Plataforma Practica Reflexiva

Sóc docent i investigadora dedicada a la formació de formadors; treballo a l’Educació Superior principalment a Amèrica i Europa. Però bàsicament sóc una aprenent permanent doncs cada nou context de formació en que treballo m’ajuda a aprendre i a seguir investigant. Sóc experta en Pràctica Reflexiva i impulso la plataforma internacional practicareflexiva.pro, espai virtual de intercanvi i generació de nou coneixement.

Les tres coses que he après

1

Formació docent

El model transmissiu ja no és vàlid, ha caducat. El desenvolupament docent ha d’enmarcar-se en el paradigma reflexiu adoptant metodologies formatives basades en la reflexió. La formació guanya efectivitat si s’apropa al context professional dels docents, partint de la pràctica per millorar la pràctica. No és un joc de paraules!
2

Model docent

La co-docència transforma positivament les relacions humanes i les interaccions entre aprenents, entre docents i entre uns i altres. Practicant la docencia compartida i simultània a les aules he après que és una pràctica que potencia el canvi de cultura docent que necessitem fer els professionals de l’ensenyament.
3

Pràctica Reflexiva

Una metodologia formativa extraordinària capaç d’enfortir equips docents i promoure la millora continua a la professió.
Altres veus de la comunitat educativa
Carlos Sánchez-Valverde Visus Carlos Sánchez-Valverde Visus
Educador Social. Professor d'...
No és el mateix ser competent que ser capaç, ni autònom.
Alex Castillo Navarro Alex Castillo Navarro
President Fapac,.
Versatilitat dels nens
Gemma Boix Pino Gemma Boix Pino
Directora de l'Escola La Farga
TOTS eduquem
Emili Avilés Cutillas Emili Avilés Cutillas
Mestre de Primària
Família i escola, claus de la millora de la societat
Mònica Coll Llastarri Mònica Coll Llastarri
Infermera
PARTICIPACIÓ ACTIVA
Marite Guevara Torres Marite Guevara Torres
Directora Fundació Ersília
Motiva amb històries
gemma vidal i oltra gemma vidal i oltra
Quasi educadora social a l'...
L'educador com "a passador" de cultura

Més informació