Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Jaume Soler Camps
Jaume Soler Camps
Disseny gràfic
Membre dels Consells Escolars de Primària i Secundària. de la Junta d'AMPA, i membre de la Junta de FaPaC

Les tres coses que he après

1

Model educatiu de futur

Crec que no sabem cap on anar, i aquest desconcert és generalitzat a tota la comunitat educativa.
2

Professionals de la docència

L'administració s'ha de dotar d'una normativa o eines que garanteixin que un professor/mestre que no tingui el nivell adequat o passi per una situació anòmala, sigui apartat automàticament del centre.
3

Famílies als centres

Les famílies han de ser vistes pels mestres i les direccions com a col.laboradors que sumen , i no com un problema
Altres veus de la comunitat educativa
Pere Marquès Graells Pere Marquès Graells
Professor i investigador educatiu
Fets: vivim en una nova Era/Cultura, ara som “i-persons” i...
M Luisa Bossolasco M Luisa Bossolasco
Psicopedagoga
Que se puede enseñar la autodisciplina
Ramon Benet Franch Ramon Benet Franch
Professor de FP
Una certa dosis d’inseguretat és bàsica per ser un bon professor
Jordi Bardají Cusó Jordi Bardají Cusó
Professor interí de secundària
Els que han de fer feina són els alumnes
Blai Sotos i Franco Blai Sotos i Franco
Mestre
1- SON ELS INFANTS QUI APRENEN.
Ramon Burgués i Salse Ramon Burgués i Salse
Regidor d'Educació de l'...
Obrir les portes de les escoles i de les aules a les famílies...
Roser Juanola Terradellas Roser Juanola Terradellas
Professora UdG
Assumir els conflictes com a quelcom implícit en la naturalesa...

Més informació