Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Josep Sánchez Malagón
Josep Sánchez Malagón
Professor de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la FPCEE Blanquerna-Universitat Ramon Llull
Doctor en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport-Universitat Ramon Llull (URL),Barcelona Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport-Universitat de Barcelona (UB),Barcelona Mestre Educació Física-Blanquerna-Universitat Ramon Llull (URL),Barcelona Línea de recerca: Activitat física, exercici físic, esport, prescripció exercici físic i genòmica

Les tres coses que he après

1

La millor forma d'aprendre és mitjançant el moviment

Està demostrat que l'exercici físic aeròbic provoca la segregació del BDNF que afavoreix la plasticitat neuronal i en conseqüència l'aprenentatge.
2

Hem de transmetre el goig d'aprendre als alumnes

Fer vivenciar als alumnes la satisfacció i alegria en assolir un objectiu d'aprenentatge els motiva per a continuar la recerca de nous coneixements.
3

Educar en les emocions és bàsic pel desenvolupament dels coneixements científics

L'estimació dels professors vers els seus alumnes és capdalt per l'adquisició de coneixements. Els nens i nenes aprenen en relació a l'estima que els mostra el seu professor/a.
Altres veus de la comunitat educativa
Mariona Monterde i Farnés Mariona Monterde i Farnés
Mestra i Pedagoga
Una escola orientada a la comprensió del món i de les persones
Xavier Úcar Xavier Úcar
Catedràtic de Pedagogia Social
La importància de l'aprenentatge informal
Xavi Campos Marquès Xavi Campos Marquès
Gerent Col·legi d'Educadores...
L’educació prepara per al futur (i per al present)
Laia Sagarra i Marín Laia Sagarra i Marín
Professora de Música a ESO i BTX i...
l'interès per millorar és bàsic
Eulàlia Lledó Cunill Eulàlia Lledó Cunill
Professora de secundària jubilada...
El món no és simple, l'aula tampoc
Ladislau Girona Flores Ladislau Girona Flores
Assessoria i Consultoria
Ethos-Passió
Isabel Sierra Navarro Isabel Sierra Navarro
Directora Programes Benestar i...
Els inicis

Més informació