Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Francesc Banyuls Llopis
Francesc Banyuls Llopis
Director del Centre de Recursos del Garraf
Professor de matemàtiques de secundària que he tingut la sort de treballar com a tutor d'aula, diferents coordinacions i càrrecs directius de centres públics. He participat en grups de treball i de recerca sobre didàctica de les matemàtiques, he fet formació, ponències i publicacions relacionades sobre l'ensenyament i la didàctica. He realitzat treballs sobre sistemes organitzatius i de gestió de centres educatius basats en gestió de qualitat, gestió i organització de formació i en recerca educativa. Actualment estic treballant en el CRP del Garraf en temes relacionats amb la formació i assessorament a centres educatius...

The three things I’ve learned

1

Necessitat d'equilibri i permanència de les propostes de l'administració educativa

Cal una definició bàsica dels elements claus de l'ensenyament com ara el currículum, la distribució, les estructures, models aplicats... I que el marc general sigui una referència i sigui permanent al llarg del temps.
2

Importància de la recerca educativa vinculada a la pràctica

Per poder avançar en l'ensenyament és important crear centres de recerca i pràctica que serveixin de model i possibilitin models sostenibles i estables d'aprenentatge reflexiu. Cal una millora dels processos educatius i els seus resultats amb la intervenció en l'organització escolar i pedagògica, la formació i la professionalització de la docència i la investigació.
3

La formació i el treball en equip com a elements claus de la millora dels resultats

Els elements imprescindibles per a la millora dels resultats educatius són: la formació dels docents i la seva transferència a la pràctica de manera que la formació sigui part de l'agenda professional del docent i el treball coordinat i cooperatius com a col·legialitat professional. Es tracta de promoure activitats significatives per a l'aprenentatge de l'alumnat amb la possibilitat d'anàlisi i reflexió sobre la pràctica.
Other voices from the educational community
Silvia Soldevila Bueno Silvia Soldevila Bueno
Operaria en una fàbrica
Teoria i pràctica
Deysi Adelaida Cabrera Meza
inspectora general/ Lic....
Aprendizaje
Enric M. Sebastiani i Obrador Enric M. Sebastiani i Obrador
Professor a la FPCEE Blanquerna (...
Sense amor i esperança no es pot educar
JAUME BELLERA SOLÀ JAUME BELLERA SOLÀ
Professor de la Facultat d'...
Cada circumstància és un camí per recórrer
Josep Maria Guinovart i Ferrero Josep Maria Guinovart i Ferrero
Mestre de primària
La importància del lligam emocional entre mestre i grup classe.
Oriol Castellví i Estruch Oriol Castellví i Estruch
Director d'escola / mestre de...
Prioritzem!
Amaia Clemente Amaia Clemente
AMPA Dolors Monserdà Santapau
Dedicació

More information