Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Laura Marin Barbé
Laura Marin Barbé
Politòloga

Las 3 cosas que he aprendido

1

Acampada escolar. Creant comunitat educativa a les terres de Lleida

A les terres de Lleida un grup de pares, mares, mestres i quan s'escau infants, treballen per crear comunitat educativa en cada centre i en la ciutat en general. Per no permetre el desmantellament de l'escola pública. Un procés de pressió política però també d’aprenentatge permanent: assemblees, conferències, activitats lúdiques i reflexives tan per a grans com per a petits.
2

L'educació que es vol prohibir.

Ni partits ni ONG ni fundacions. La veritable transformació social s'aconsegueix a partir del propi canvi de les persones. De les experiències viscudes i per tant, des de l'aula. Quina aula? quina educació? En aquest moments de crisi val la pena tenir en compte altres pedagogies que ens podran fer més lliures, menys fracassats i fracassades. Volem o ens resignem? LA EDUCACIÓN PROHIBIDA a http://www.youtube.com/watch?v=-1Y9OqSJKCc
3

Quina és la nostra força?

L'educació és la construcció del futur que volem, per nosaltres potser ja no, però si pels nostres fills i filles, pel nostre país. Ensenyem doncs, amb l'exemple, a preservar els valors de l'educació de qualitat per a tothom, si convé amb la desobediència...Aquesta és una crida per a que pares, mares i equips directius!! entenguin que el més important no és passar proves de nivell ni omplir aplicatius... no caiguem en els temors per les represàlies d'allò immediat. Volem construir futur! I ho hauríem de començar a fer ja!
Otras voces de la comunidad educativa
Josep M. Vilalta Verdú Josep M. Vilalta Verdú
Secretari Executiu, Associació...
La formació al llarg de la vida
Oriol Homs Ferret Oriol Homs Ferret
Sociòleg
L'avaluació sistemàtica és una de les principals eines de...
Antoni Verger Antoni Verger
Investigador al Departament de...
El finançament educatiu com a política d’equitat primordial
Enric Garcia Torrents Enric Garcia Torrents
Investigador i empresari
El model tradicional està caducat
J. Gil J. Gil
Estudiant de màsters UAB i UOC
L'educació formal no limita la informal
Ricard Aymerich Balagueró Ricard Aymerich Balagueró
Mestre i psicòleg. Director de l...
No hi ha educació sense compromís
Luis Emiliano Minga Guaillas
LIDER-DOCENTE
EL INTERAPRENDIZAJE

Más información