Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)

RSS

We are celebrating the 10-year anniversary of Debats d’Educació by giving the educational community the opportunity to air its views

Marta Pérez Marcial
Marta Pérez Marcial
Mestra de Primària i EE

Vaig acabar magisteri fa 5 anys, sempre havia volgut ser mestra, però vaig triar el món de les arts i m'hi vaig dedicar professionalment i personalment, fins que allò autèntic va tenir permís per emergir. Ser mestra. Des d'aleshores no he parat d'aprendre, de cada assignatura, de cada classe, de cada text, de cada experiència, de cada infant....

Actualment estic finalitzant un Màster en Recerca, didàctica i formació a la UB.

I continuu....

The three things I’ve learned

1

Que aprenem quan creem vincles.

Aprendre és estar obert, per això el canal ha de fluir, i el vincle positiu és com la força de la gravetat que empeny l'aigua dins del llit del riu.
2

Que per aprendre cal molta autoreflexió

Cal dedicació personal per tal d'assimilar allò nou que moure els esquemes anteriors.
3

La cooperació és la base de l'aprenentatge

Si treballem cooperativament tots edifiquem uns sabers sòlids. Perquè aprenem compartint i relacionant-nos amb el saber i a través dels altres.
Other voices from the educational community
Àngels Domingo Àngels Domingo
Doctora en Pedagogia i Directora...
Formació docent
Cristina Gutiérrez Lestón Cristina Gutiérrez Lestón
codirectora de La Granja Escola de...
Els nens són l'essencia de l'humanitat
Toni Beltran Soldevila Toni Beltran Soldevila
Director col·legi La Salle
Hem de fer que a les escoles no sigui un lloc on s’ensenyi sinó...
Núria Alart i Guasch Núria Alart i Guasch
Professora de secundària
La importància de l’autoconeixement per a l’aprenentatge al...
Paqui Martí del Peral Paqui Martí del Peral
Administrativa
Colaboración
Xavi Campos Marquès Xavi Campos Marquès
Gerent Col·legi d'Educadores...
L’educació prepara per al futur (i per al present)
Damià Perpinyà Damià Perpinyà
Tècnic docent en el Servei de...
L’alumne protagonista

More information