Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Míriam LLadós Gómez
Míriam LLadós Gómez
Diplomada en Treball Social

Persona formada en el cap social i dins de l'entron dels moviments associatius i d'entitats culturals . Bagatge a nivell d'escola primària de zona rural i formació universitària en Diplomatura de Treball Social i Mediació Social. Col·legiada en el Col·legi de Treballadors Socials en la delgació de Girona . El meu treball des de fa 22 anys és dins de l'Adminstració Pública dins del departament de Benestar Social . Actualment sóc la responsable del Casal de Gent Gran de Figueres des de fa 15 anys.

Presidenta de l'Associació Soca-rel de l'Alt Empordà ( associació pel foment de la memòria històrica i foment de les activitast intergenracionals i amb seu a Agullana, Alt Empordà), sòcia  d'Omnium Cultural i col·laboradora amb activitats amb altres entitats del territori per lluitar per la llengua , educació i cultura.

Família reconstituïda i mare de dos nens, in de 6 i un d' 11 anys . 

Les tres coses que he après

1

Imaginació

Qualsevol projecte a tirar endavant ha d'estar alimentat per la imaginació , acompanyat per la il·lusió i supervisat per la constància i al paciència . D'aquesta manera la suma de tot serà la força que ens durà a lo imaginable
2

Esforç

Res es concreta ni es realitza si no hi ha un esforç coherent i ferm . El treball de formigueta serà el que anirà construint un bon projecte . Sempre haurem d'anar valorant el nostre treballi modificant-lo segons es resultats aconseguits
3

Treball en xarxa

Els projectes i resultats han d'ésser, preferiblement , per l'interès general . La suma de tots ens facilitarà les eines de treball, la metodologia, els recursos , les il·lusions i els mateixos resultats faran que continuem endavant per aconseguir noves fites entre tots junts. El treball de xarxa és imprescindible avui dia .
Altres veus de la comunitat educativa
Josep Anguera i Torrents Josep Anguera i Torrents
Economista
Vocació = agradar ensenyar
Josep Maria Guinovart i Ferrero Josep Maria Guinovart i Ferrero
Mestre de primària
La importància del lligam emocional entre mestre i grup classe.
Irene Mata Martínez Irene Mata Martínez
Secretaria de Direcció/...
l'aprenentatge és fonamentalment EMOCIONAL
Manel Rega Tallon Manel Rega Tallon
Técnic manteniment
Autonomía, respecte, valors.
Óscar Boluda Ivars Óscar Boluda Ivars
Profesor de FP y Coordinador TIC
Afectos
Núria Roca i Caparà Núria Roca i Caparà
Professora Escola Universitària
Relació mantinguda entre famílies i tutors
MARGARITA ALONSO GUEVARA MARGARITA ALONSO GUEVARA
Mestra
Ens cal aprendre a conviure

Més informació