Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Josep Miquel Piqué
Josep Miquel Piqué
President de la XPCAT (Xarxa de Parcs Científics i Tecnològics de Catalunya)

Sóc enginyer de telecomunicacions amb capes de direcció, emprenedoria i innovació. Presideixo la XPCAT (Xarxa de Parcs Científics i Tecnològics de Catalunya) i la Divisió Europea de la IASP (International Association of Science Parks).

Les tres coses que he après

El repte és gestionar el nostre aprenentatge permanent
1

La vida al llarg de la educació

La vida és un aprenentatge permanent. Acabats els estudis, el repte és gestionar el nostre aprenentatge permanent, tant en l'àmbit professional com en el personal. La vida ens porta a aprendre educant.

2

Capital relacional – Capital conversacional

Aprenem compartint i som en relació amb les comunitats de referència. Cuidem les relacions; siguem partícips; vetllem per pertànyer a comunitats d’interès, d'aprenentatge i de pràctica.

3

Hibridar per innovar

La innovació prové dels intercanvis interdisciplinaris, intergeneracionals, internacionals.

Qui ha après a estar en el terreny dels altres crea ponts i genera nou valor.

Altres veus de la comunitat educativa
Mercè Mas i Ferrer Mercè Mas i Ferrer
Mestra i Pedagoga.
L'avaluació formadora, al servei de la cohesió social
Cristina Gutiérrez Lestón Cristina Gutiérrez Lestón
codirectora de La Granja Escola de...
Els nens són l'essencia de l'humanitat
Roser Boix Tomàs Roser Boix Tomàs
Vicedegana de Recerca i Doctorat a...
El paper de la didàctica en l’educació del futur
MARGARITA ALONSO GUEVARA MARGARITA ALONSO GUEVARA
Mestra
Ens cal aprendre a conviure
Fabiola Díaz Guevara Fabiola Díaz Guevara
Docente Universitaria
Educarse no es un momento sincrónico, es diacrónico
Olga Pascual i Vallès Olga Pascual i Vallès
Mestra de primària
Cal donar veu a totes les famílies
Jaume Mor  Sancho Jaume Mor Sancho
Planificació Educativa Ajuntament...
El pes de cadascun dels factors.

Més informació