Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Francesc Balagué
Francesc Balagué
Invesitigador i Formador, Universitat de Barcelona
Mestre d'educació primària, psicopedagog i doctor en pedagogia de l'àrea de multimèdia educativa a la Universitat de Barcelona. Co Fundador de la plataforma http://wonference.com

Las 3 cosas que he aprendido

1

Oberta al món

L'escola ja no és un lloc aïllat i tancat, sinó un espai obert i hiperconnectat. Cal aprofitar totes les infraestructures tecnològiques que permeten veure i viure tot el què hi ha més enllà; des del barri proper fins als països més llunyans. Enriquirà enormement l'experiència de tots els que hi participin.
2

Transparent

Per facilitar que tota la comunitat s'hi impliqui i participi, així com per fomentar processos de col·laboració i interacció, cal que l'escola sigui un espai més transparent i estableixi ponts de diàleg més fluids entre tots els membres de la comunitat.
3

Fluida

L'educació no és un procés independent o aïllat d'altres àmbits de la societ. Al contrari, n'és un dels pilars fonamentals i per tant ha de permetre una interacció amb tots els altres àmbits molt fàcil, bidireccional i fluida.
Otras voces de la comunidad educativa
Joan Llisterri Homs Joan Llisterri Homs
Psicòleg educatiu
Cada alumne és un món
Josep Lluís Conde Sala Josep Lluís Conde Sala
Professor UB
L'educació es molt important en l'estructuració del...
Francesc Colomé Montserrat Francesc Colomé Montserrat
Inspector d'educació
D’una educació que ha de canviar el mon a un mon que ha canviat...
Jordi Domènech Casal Jordi Domènech Casal
Professor de Secundària i formador...
Fer més potent el sentit comú, no substituir-lo
Ismael Sanz Labrador Ismael Sanz Labrador
Director del Instituto Nacional de...
¿Cómo se destinan en España los recursos?
Alexandre Camacho Prats Alexandre Camacho Prats
Doctor en Pedagogía y profesor
La calidad de nuestro sistema educativo se basa en la calidad...
Jordi Porta Ribalta Jordi Porta Ribalta
President de la Fundació...
Voluntariat

Más información