Fundació Jaume BofillUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)
Francesc Balagué
Francesc Balagué
Invesitigador i Formador, Universitat de Barcelona
Mestre d'educació primària, psicopedagog i doctor en pedagogia de l'àrea de multimèdia educativa a la Universitat de Barcelona. Co Fundador de la plataforma http://wonference.com

Les tres coses que he après

1

Oberta al món

L'escola ja no és un lloc aïllat i tancat, sinó un espai obert i hiperconnectat. Cal aprofitar totes les infraestructures tecnològiques que permeten veure i viure tot el què hi ha més enllà; des del barri proper fins als països més llunyans. Enriquirà enormement l'experiència de tots els que hi participin.
2

Transparent

Per facilitar que tota la comunitat s'hi impliqui i participi, així com per fomentar processos de col·laboració i interacció, cal que l'escola sigui un espai més transparent i estableixi ponts de diàleg més fluids entre tots els membres de la comunitat.
3

Fluida

L'educació no és un procés independent o aïllat d'altres àmbits de la societ. Al contrari, n'és un dels pilars fonamentals i per tant ha de permetre una interacció amb tots els altres àmbits molt fàcil, bidireccional i fluida.
Altres veus de la comunitat educativa
gemma vidal i oltra gemma vidal i oltra
Quasi educadora social a l'...
L'educador com "a passador" de cultura
Miquel COMAS MOLINÉ Miquel COMAS MOLINÉ
Meteoròleg educador
Actituds
Mª Núria Valls Molins Mª Núria Valls Molins
Educació de persones adultes
L’efecte transformador de l’educació
Gemma Lienas Massot Gemma Lienas Massot
Escriptora
La coeducació
Fabian Mohedano Fabian Mohedano
Treballòleg i promotor de la...
Caràcter i intel·ligència
Miquel Àngel Prats i Fernández Miquel Àngel Prats i Fernández
Mestre i Pedagog. Director dels...
Coresponsabilitat educativa
Jordi Longás Mayayo Jordi Longás Mayayo
Professor FPCEE Blanquerna (...
L'escola ha de ser una organització positiva

Més informació